Deze is wel wat aangekomen t.o.v. de vorige.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:44 schreef Toto69 het volgende:
Braddiegod.
[ afbeelding ]
xx je grootste fan
Oh nee hahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:44 schreef Toto69 het volgende:
Braddiegod.
[ afbeelding ]
xx je grootste fan
wow; het ene fok-legende heeft het niet zo op de anderequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Overdrijven is een vak Mapima. We weten allemaal dat jij daar goed in bent.
Ga alsjeblieft terug naar KLB om daar aidstopics te openen samen met Tong.
Gr
er komt binnenkort een nieuwe single maar dan zonder Bradley.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
wow; het ene fok-legende heeft het niet zo op de andere
nieuwste cover was wel flexquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:08 schreef IDkaart het volgende:
[..]
er komt binnenkort een nieuwe single maar dan zonder Bradley.
In zijn tas?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:09 schreef IDkaart het volgende:
OT ik wil een wat heeft braddie in zijn tas zitten video!
Wrs geen make-up maar wat dan wel behalve brilpoetsdoekjes
ik heb nog wel wat te zuigen voor je HAHAquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:43 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Sorry ik was werken ik was aan het stofzuigen in de rechtbank
Is dat ook zoveel stof aan het verzamelen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat te zuigen voor je HAHA
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat te zuigen voor je HAHA
Ja er word weer gerepeteerd overmorgen, verder eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef sneakydesert het volgende:
Mooi om te zien dat je Slagharen helemaal geweldig vindt haha. Nog plannen voor deze week die we terug kunnen zien als vlog?
Ja best wel! Al dat stof van zolder blijft er hangenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is dat ook zoveel stof aan het verzamelen dan?
Niet een beetje wandelen? Eventueel studeren of iets anders voor je toekomst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja er word weer gerepeteerd overmorgen, verder eigenlijk nietsAlthans, niet echt iets waarvan ik zeg, dat is boeiend. Beetje wat ik altijd doe, thuis achter de PC zitten.
Ja, dat kan ze vast wel goed uitzuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja best wel! Al dat stof van zolder blijft er hangen
Oké, dan kunnen we vast wel rekenen op een vlog met een monoloog, net als met die twingoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja er word weer gerepeteerd overmorgen, verder eigenlijk nietsAlthans, niet echt iets waarvan ik zeg, dat is boeiend. Beetje wat ik altijd doe, thuis achter de PC zitten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat kan ze vast wel goed uitzuigen.
Ja, net zoals afgelopen Donderdagquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Oké, dan kunnen we vast wel rekenen op een vlog met een monoloog, net als met die twingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |