Deze kan hij printen, inlijsten en ophangen in het schuurtje als zijnde een authentiek en herkenbaar decorstuk voor de vlogs.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:16 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Als eerbetoon aan BradgeTV
Gemaakt in MS paint
Dankje Meloewaquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:59 schreef Neverknown het volgende:
Super leuke tv, Braddie je hebt echt een leuke stem om naar te luisteren
Laten we maar even wachtenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:11 schreef Raap het volgende:
Lijkt me heerlijk om een paar dagen met Brad in een cowboy cottage te slijten; wijn, stukje kaas en lieve woordjes.
Alle beelden die ik heb geschoten worden nu op de PC gezetquote:
Waarom ging je vandaag niet het park in?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alle beelden die ik heb geschoten worden nu op de PC gezet
tootgodquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:16 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt in MS paint
1 dagje weg geweest, 'fijn om weer thuis te zijn'quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die maat waarmee ik was wilde dat niet. en mijn ma wilde eigenlijk ook wel weg.
naja ik ga niet in mijn eentje rondlopen in dat park. wel jammer maar het is ook wel fijn om weer thuis te zijn hoor
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:16 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt in MS paint
Vrij>za>zoquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:41 schreef PimD het volgende:
[..]
1 dagje weg geweest, 'fijn om weer thuis te zijn'
je slaapt toch pas in de ochtend?quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vrij>za>zo
Vond het een fantastisch weekendje, het enige waardoor ik het "fijn vind" om weer thuis te zijn is omdat hier niet elke nacht keiharde muziek gedraaid word, en ik fatsoenlijk kan slapen
Ik sliep in Slagharen elke nacht om maximaal half 1, dan is het daar óf op de camping 500m verderop óf in een van de huisjes naast oons nog bezig hoorquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
je slaapt toch pas in de ochtend?
En waarom lukt dat thuis niet?quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik sliep in Slagharen elke nacht om maximaal half 1,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |