Neen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Heel misschien is Arcade Fire wel een klein beetje vreselijk overschat.
Mwah ik vind de ratings op RYM wel representatief voor de kwaliteit van de band eigenlijk. Alleen in deze lijst vind ik het geen vereiste omdat ze gewoon geen heel radiofahige band zijn en bovendien niet een piekhit hebben (zoals bijvoorbeeld de Dandy Warhols). Ik ga ook niet zeiken over dat Sonic Youth of Sigur Ros niet in de lijst staat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Zeker, maar dat geldt voor heel veel artiesten die wel in de top 2000 staan ook (vooral de artiesten die er heel vaak in staan), dus dat is geen criterium.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil er gelijk wat van Slint en Mogwai in als het effe kan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:
En meer Talk Talk graag
Deze nummers:
Hate
Living in Another World
En mijn absolute favoriet: I Don't Believe In You
Vorig jaar Lucky toch in de stemlijst? Wel op gestemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:18 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk zou Ryan Adams er ook best wel met minimaal één nummer in kunnen staan, bedenk ik me nu ik een Whiskeytown-plaat zit te luisteren. Stond vorig jaar wel in de keuzelijst. Maar ja, ook niet een echte hit gehad en juist heel veel goede albumtracks, dus wat zouden de fans dan massaal moeten stemmen?
Klopt, er stond één nummer in de keuzelijst. Opmerkelijke keuze, maar sowieso mooi. Ook op gestemd. Het hielp niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig jaar Lucky toch in de stemlijst? Wel op gestemd.
Oh My Sweet Carolina had meer voor de hand gelegen ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, er stond één nummer in de keuzelijst. Opmerkelijke keuze, maar sowieso mooi. Ook op gestemd. Het hielp niet.
vooral dat laatste ben ik het zeer mee eens. Datzelfde geldt trouwens voor Kensingtonquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:15 schreef cafca het volgende:
Dr mag wel wat meer van Bløf en Anouk in de lijst!
En dat liedje van Coldplay mag er ook nog wel een paar keer meer in....
The Script. Daarvan vind ik werkelijk elk liedje na The Man Who Can't Be Moved hetzelfdequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral dat laatste ben ik het zeer mee eens. Datzelfde geldt trouwens voor Kensington
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik gun Kurt Vile een plekje in de Top 2000. Meerdere plekjes zelfs.
Sorry, mijn "Help *NSYNC de Top 2000 In" Facebook pagina kost me al teveel vrije tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maak jij de facebookpagina aan?
dat moet waarschijnlijk van het script.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Script. Daarvan vind ik werkelijk elk liedje na The Man Who Can't Be Moved hetzelfde
Is er zo'n pagina?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, mijn "Help *NSYNC de Top 2000 In" Facebook pagina kost me al teveel vrije tijd.
Alleen in mijn vochtigste dromen.quote:
die had ik best live willen zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil meer Sparks in de lijst. Mijn ontdekking van dit jaar. Of de combi met Franz Ferdinand
Ik ontdek altijd alles veel te laatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die had ik best live willen zienwaren eerder dit jaar in NL afaik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |