Er staat nergens dat ik weet dat ik geen normale baan kan krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:09 schreef Piet_Jan het volgende:
Hoe kan je met jezelf leven als je weet dat je te dom bent om een normale baan te krijgen?
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:09 schreef Yustice het volgende:
Dus dit soort volk weigert dus bouwvergunningen
Moet dat ergens staan om waar te zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik weet dat ik geen normale baan kan krijgen.
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:17 schreef Piet_Jan het volgende:
[..]
Moet dat ergens staan om waar te zijn?
hoe breed zul je bedoelen. of heb je geen flauw benul wat bestuurskunde is?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:26 schreef Fatoeman het volgende:
Bestuurskunde, hoe niet breed wil je je oriënteren
Dit verklaart opeens een hoop beleidquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
De ware redenen dat ik ambtenaar wil worden is dat ik het best heerlijk vind om de medeburger te pesten met regeltjes en kutbeleid.
Bestuurskunde is een aftakking van staatsrechtquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe breed zul je bedoelen. of heb je geen flauw benul wat bestuurskunde is?
Hier ga ik niet eens meer serieus op reagerenquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Bestuurskunde is een aftakking van staatsrechtBeetje leren over delegaties en politieke besluiten
Zoiets noem je dacht ik een "Catch22". Of een dilemma. En dat is niet leuk. Ik droom daar vaak over. En ook dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:41 schreef alors het volgende:
U wilt werken bij de gemeente?
Dan moet u eerst ervaring hebben bij een gemeente.
gr gr
De gemeente.
Dank zij figuren zoals jij krijgen wij straks een bananenrepubliek.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
Als een eckte Fok!ker ben ik natuurlijk nogal anti-sociaal. Daarom heb ik gekozen voor een studie als bestuurskunde om ambtenaar te worden. Als je een gemiddelde student bestuurskunde vraagt waarom hij/zij dat doet komt het sociaal wenselijke antwoord dat ze zich maatschappelijk betrokken voelen, geen werk willen doen enkel voor financiele winst enz. enz.
De ware redenen dat ik ambtenaar wil worden is dat ik het best heerlijk vind om de medeburger te pesten met regeltjes en kutbeleid. Overheidslaag die het dichts bij de burger zit is de gemeente, maar daar kom je helaas als starter tegenwoordig niet zo snel binnen, behalve met traineeships.
Klacht: Traineeships waar je met 600 aanmeld en er een paar wordt aangenomen.
Klacht 2: Mijn ware redenen om ambtenaar te willen niet durven te vertellen
Geen (parlementaire) monarchie meer in Nederland?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank zij figuren zoals jij krijgen wij straks een bananenrepubliek.
Ga vooral zo door.
Die hebben we al lang al.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank zij figuren zoals jij krijgen wij straks een bananenrepubliek.
Vroeger ambieerden mijn ouders dat voor mij. "Een baan voor het leven". Je kon in principe nooit ontslagen worden. Nooit nagezocht of dat waar was indertijd. Maar het is bepaald niet iets wat je ambieert als jongeling.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef LievePoetin het volgende:
Wie droomt er nou niet van een baan als ambtenaar
Zoek eens op ambtenarenrecht. Al is het tegenwoordig met de druk op het efficiënter werken van de publieke sector wel steeds minder.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vroeger ambieerden mijn ouders dat voor mij. "Een baan voor het leven". Je kon in principe nooit ontslagen worden. Nooit nagezocht of dat waar was indertijd.
Het is geen wedstrijd. En het kan altijd erger natuurlijk. Verder is het natuurlijk afhankelijk van definitie. Dus jij had ook gelijk.quote:
Een parlementaire constitutionele monarchie hebben we nuquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen (parlementaire) monarchie meer in Nederland?
Extra motivatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |