O, daar had deze geen last van eigenlijk. Was echt een blond puppy schatje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ze zijn alleen zo dramatisch.
Pics in m'n dm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, daar had deze geen last van eigenlijk. Was echt een blond puppy schatje.
Ik wilde nog een foto voor je maken toen ie sliepquote:
Less talk, more action.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde nog een foto voor je maken toen ie sliep
Ik heb geen foto. Ja, z'n whatsapp picquote:
dear godquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, ik ben meestal al enkele uren aan het werk doordeweeks als jij eindelijk eens je nest uitrolt, en dat iedere dag.
Ja, vind ik ook. Ben net een burgerlulletje nu.quote:
7:30 al aan het werk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ben net een burgerlulletje nu.
Mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
Mwoa, bij burgerlulletje denk ik vooral aan elke avond op de bank tv kijken en in het weekend grasmaaien. Niet aan dat je werkt, das toch zo normaal als wat.
Dat doe ik ook bijna iedere avond, want geen energie/zin meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
Mwoa, bij burgerlulletje denk ik vooral aan elke avond op de bank tv kijken en in het weekend grasmaaien. Niet aan dat je werkt, das toch zo normaal als wat.
Vind je het kwalijk of wel "logisch"quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bijna iedere avond, want geen energie/zin meer
Jeetje. Dat is ook wel erg zeg. Belooft dan weinig goeds voor als je ouder bent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hele dag nadenken kost ook bakken met energie. Dus logisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
In zijn geval gaat het om een stage toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
Als je je werk echt tof vindt krijg je er energie van in plaats van dat het energie kost.
Als je altijd moe thuis komt moet je ander werk zoeken (het ligt aan je werk), of naar de huisarts (het ligt aan je gezondheid).
Jep, en in het geval van een stage kan je - indien het werk en niet de gezondheid de oorzaak is - die conclusie van m'n post hierboven niet direct gevolg geven, behalve dan uiteraard door na je studie niet hetzelfde werk na te zullen jagen als dat je tijdens die stage moest verrichten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In zijn geval gaat het om een stage toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |