SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verboden om deze pic uit de OP te halen, tenzij vanwege tijdelijke vervanging door Rusnak. Deze regel geldt ook voor ons aller Mortaxx.
Welkom in de homo SC. Hetero's, dames en eigenlijk iedereen is hier ook van harte welkom.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2016 11:18:41 ]
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je een knappe man tegen het lijf gelopen?
Kan die uit het andere topic niet quoten. Maar ik was even de stad in ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je een knappe man tegen het lijf gelopen?
En nu heb je een boete voor minachting van het hof gekregen?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:07 schreef Renesite het volgende:
Net in de rechtbank geweest. Even de rechter tegengesproken. Like
Maar waarom en waarvoor?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:07 schreef Renesite het volgende:
Net in de rechtbank geweest. Even de rechter tegengesproken. Like
werk. Zitting voor een cliëntquote:Op vrijdag 30 september 2016 15:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar waarom en waarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch mijn fav filter, denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:51 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou anders zou aflopen, als een hetero bij jou thuis komt douchen met de deur naar de badkamer open.
Nee zo...:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee zo...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of toch..
[ afbeelding ]
Of..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee zo...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of toch..
[ afbeelding ]
Of..Van de man van de tweede foto van de goede pics wil ik echt z'n lichaam voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al heeft 'ie een lichte vrouwelijke peervorm, hij is echt te sexy.
Bedoel je Colton Haynes?quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van de man van de tweede foto van de goede pics wil ik echt z'n lichaam voelen.
Ook al heeft 'ie een lichte vrouwelijke peervorm, hij is echt te sexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |