Of een fles azijn, ben je meteen van de vieze geur af...quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:43 schreef CarltonBanks het volgende:
Zeep is een basische stof, om dit scheikundig te neutraliseren heb je een zuur nodig. Giet er een goedkope fles wijn in
Heb je die tip van Alice?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:43 schreef CarltonBanks het volgende:
Zeep is een basische stof, om dit scheikundig te neutraliseren heb je een zuur nodig. Giet er een goedkope fles wijn in
Volgens mij schuimt dat niet. Doe anders een beetje in wat water en kijk of het gaan schuimen als je het 'opklopt'.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:50 schreef Thrilled het volgende:
Heb wel schoonmaak-azijn.. gaat dat nog meer schuimen of is dat net zo effectief als normale azijn
gaat dan niet je hele vaatwasser meuren naar azijn?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:50 schreef Thrilled het volgende:
Heb wel schoonmaak-azijn.. gaat dat nog meer schuimen of is dat net zo effectief als normale azijn
En dan doet zijn vriendin weer wat afwasmiddel erinquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
gaat dan niet je hele vaatwasser meuren naar azijn?
Jawel, maar je kan er nog wel een reiniger doorheen gooien.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Spoel je er wel weer uit. Wij maken vaak schoon met schoonmaak-azijn maar blijft niet hangen oid.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Nee. Je kunt het ook gebruiken als wasverzachter, dan stinkt je was ook niet naar azijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik zou er echt geen olie in doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Olie er bij doen!!
Daarvan raakt het sop 'dood'.
Wel aardig wat, want de olie moet overheersen op het schuim.
Een flinke kop vloeibare groene zeep, of olijfolie zonnebloemolie wasverzachter...
Daarna is je apparaat misschien wat vettig maar dat krijg je wel weer weg.
Dit werkt ook bij wasmachines, soms heb je stoffen die abnormaal veel schuim produceren zoals een dekbed of kussen met luchtige vulling.
Kun je hem niet resetten?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:38 schreef Thrilled het volgende:
Heb nu het probleem dat het sop wel weg is, maar mijn vaatwasser niet meer normaal aan wil of een programma wil startenals ik de stroom eraf haal en er weer op zet hoor ik hem eerst pompen voor eventueel water wat erin zit, maar er zit geen water meer in, dus blijft hij even zuigen. Dan word hij stil en doet niks, maar de knopjes hebben geen effect meer..
En na 5 minuten begint hij ineens weer te pompen/zuigen, maar verder niks..
Giet er dan eens water in.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:38 schreef Thrilled het volgende:
Heb nu het probleem dat het sop wel weg is, maar mijn vaatwasser niet meer normaal aan wil of een programma wil startenals ik de stroom eraf haal en er weer op zet hoor ik hem eerst pompen voor eventueel water wat erin zit, maar er zit geen water meer in, dus blijft hij even zuigen. Dan word hij stil en doet niks, maar de knopjes hebben geen effect meer..
En na 5 minuten begint hij ineens weer te pompen/zuigen, maar verder niks..
heb net de tuinslang er heel de tijd in gehangen, ook om het sop te verdunnen en af te voeren.. dat ging allemaal prima.. maar nu blijft hij dus pompen zonder dat er lampjes branden of iets..quote:
Weet je ook hoe je het apparaat kunt resetten?quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
heb net de tuinslang er heel de tijd in gehangen, ook om het sop te verdunnen en af te voeren.. dat ging allemaal prima.. maar nu blijft hij dus pompen zonder dat er lampjes branden of iets..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |