Het feit dat jij er op ingaat maakt je niet minder debiel moet ik zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..], je moet echt cabaret gaan maken... Je bent hi-la-risch
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
http://www.hbvl.be/cnt/ai(...)ar-zij-lokte-het-uit
Goed verhaalquote:Rogie geeft de feiten toe, maar zegt dat de geit hem heeft uitgelokt. Dat staat letterlijk in het politierapport. Omdat de geit niets van de opdringerige boer moest weten, heeft Rogie het dier gewurgd. De eigenaar van de geit zag het tafereel en is in shock.
quote:Bilal Basacikoglu neemt het op donderdagavond met Feyenoord op tegen Fenerbahçe. De aanvaller van de Rotterdammers heeft een aantal vrienden die niet kunnen geloven dat Feyenoord gaat winnen op bezoek in Turkije. Bilal hoopt hun de mond te kunnen snoeren, zo vertelde hij aan De Telegraaf.
"Een paar vrienden van me zijn voor Fenerbahçe. Die weten zeker dat Feyenoord gaat verliezen. Dus die mondjes gaan we even snoeren...", zo vertelde de 21-jarige Bilal. De familie van de buitenspeler lijkt juist wel te hopen op een zege voor Feyenoord, zij zijn tenslotte voor Galatasaray.
Dat Bilal niet altijd over een basisplaats beschikt, vindt hij overigens wel lastig. Als invaller moet hij het laten zien. "Als je dan één verkeerde voorzet geeft, heb je in de ogen van de mensen meteen een slechte wedstrijd gespeeld", zo besloot Bilal.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)noeren#ixzz4Lg7YRl61
haha na de winsterstop gaat het gewoon weer tussen PSV en ajaxquote:Op donderdag 29 september 2016 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..], je moet echt cabaret gaan maken... Je bent hi-la-risch
Worden jullie niet moe van jezelf?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
haha na de winsterstop gaat het gewoon weer tussen PSV en ajax
Feyenooit mag weer strijden met AZ ,voor plekje 3
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Feyenoord niet winnen
Vandaag komt dat naar boven ja. In de vorige weken heb ik alleen HER-FEY bekritiseerd.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat Feyenoord dramatisch is
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat Man United schrikbarend slecht was en dat duel bol stond van matige 'kansen'.quote:en dat de 1-0 overwinningen op United en PSV totaal irrelevant zijn wegens slechts spel.
Eh, Feyenoord krijgt vandaag voor het eerst een ploeg die er vol op klapt. Bij de tegenstanders die Feyenoord tot nu toe heeft gehad, heb ik dat geen enkel moment gezien.quote:Nu staan ze een keer achter en is de stand in een keer wel relevant
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ok leuk. Minder dan 30 seconden later:quote:
Zo kennen we GGMM weerquote:Op donderdag 29 september 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat jij er op ingaat maakt je niet minder debiel moet ik zeggen.
Verlaat je nu huilend het topic? Zo kennen wij jou namelijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok leuk. Minder dan 30 seconden later:
[..]
Zo kennen we GGMM weer
Kan je op zijn minst in fatsoenlijk Nederlands en op een volwassen manier meeposten?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat JIJ commentaar hebt op de posttoon van andere users.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok leuk. Minder dan 30 seconden later:
[..]
Zo kennen we GGMM weer
Kom op kinders, lief spelenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlaat je nu huilend het topic? Zo kennen wij jou namelijk.
united geeft geen fuck om de EL en tegen PSV had Feyenooit veel geluk.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat Feyenoord dramatisch is en dat de 1-0 overwinningen op United en PSV totaal irrelevant zijn wegens slechts spel. Nu staan ze een keer achter en is de stand in een keer wel relevant
SOWWWW KOEKOEKquote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik typ vanaf de ipad,is irritantquote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je op zijn minst in fatsoenlijk Nederlands en op een volwassen manier meeposten?
Je bent gewoon een ras-narcist/autistquote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |