Tuurlijk snap ik het Stijnquote:
Eensquote:Op donderdag 29 september 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Flikker nou eens op met die complete offtopicplaatjes, grapjassen.
uit telt dubbel?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:08 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat Feyenoord 2 goals moet maken om te winnen
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai als een geit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Flikker alsjeblieft op met die zogenaamd grappige trollspoilers.
flikker zelf opquote:Op donderdag 29 september 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Flikker alsjeblieft op met die zogenaamd grappige trollspoilers.
Niks mis meequote:Op donderdag 29 september 2016 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord begint bijna het Ajaxniveau te benaderen, manmanman
Ik heb ze idd nog niet zo slecht zien spelen dit seizoenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord begint bijna het Ajaxniveau te benaderen, manmanman
Mwa, PSV vond ik toch ook wel een aardig testjequote:Op donderdag 29 september 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
We zouden ook netjes kunnen stellen dat dit Feyenoords eerste echte test is en ze keihard zakken.
Feyenoord is ook een overschat ploegjequote:Op donderdag 29 september 2016 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Ze worden helemaal weggespeeld joh
0-1quote:Op donderdag 29 september 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een overschat ploegje
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik stond te trillen als een geit bij die kans van Feyenoord
[ afbeelding ]
Ach, ik weet het niet. Denk dat geen enkele Nederlandse club beter zou spelen. De Nederlandse clubs hebben gewoon niets te zoeken op dit niveau.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
We zouden ook netjes kunnen stellen dat dit Feyenoords eerste echte test is en ze keihard zakken.
we hebben dan ook een vrij gunstige loting gehad in de ere. PSV was gewoon een geweldig geluk.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, PSV vond ik toch ook wel een aardig testje
Is dit je moeder?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik stond te trillen als een geit bij die kans van Feyenoord
[ afbeelding ]
PSV.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik weet het niet. Denk dat geen enkele Nederlandse club beter zou spelen. De Nederlandse clubs hebben gewoon niets te zoeken op dit niveau.
Nee dat is een geit.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit je moeder?
Laten we hopen dat Feyenoord niet wint.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:
gei(n)tje natuurlijk
[ afbeelding ]
Dat maakt toch niet dat PSV meteen geen test meer is? Ik zeg ook niet dat Feyenoord overtuigde tegen PSV maar ik vind PSV uit wel een testquote:
Heel zwak dit DP, sorryquote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit je moeder?
Laten we hopen dat Feyenoord niet wint.
een test waarin je tegenstander faalt in het afmakenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet dat PSV meteen geen test meer is? Ik zeg ook niet dat Feyenoord overtuigde tegen PSV maar ik vind PSV uit wel een test
Zo mag jij denken. PSV heeft een prima tweede helft gespeeld.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh, die winnen niet eens van een matige ploeg als Rostov.
En een matige 1e. Dus is in de 50e minuut conclusies trekken een beetje voorbarig, niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo mag jij denken. PSV heeft een prima tweede helft gespeeld.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verloren & gelijk gespeeld... Zelfs ajax presteert beter atm
Het feit dat Feyenoord hem won lag meer aan PSV, dat zekerquote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een test waarin je tegenstander faalt in het afmaken
PSV heeft Rostov prima onder de duim gehouden over 90 minuten gezien. Dat dat niet in score wordt uitgedrukt, kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En een matige 1e. Dus is in de 50e minuut conclusies trekken een beetje voorbarig, niet?
Feyenoord heeft de 1e wedstrijd gewonnen, zo kun je ook redeneren. Het feit blijft dat het niveau in Nederland zwaar onder het Europese niveau ligt.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft Rostov prima onder de duim gehouden over 90 minuten gezien. Dat dat niet in score wordt uitgedrukt, kan ik ook niets aan doen.
Okee, maar het enige dat telt is het resultaat. Ajax is 3 jaar achter elkaar kampioen geworden met zeer armoedig voetbal en amper iets meer dan 70 punten. Het gaat om het resultaat.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft Rostov prima onder de duim gehouden over 90 minuten gezien. Dat dat niet in score wordt uitgedrukt, kan ik ook niets aan doen.
Ik vind dit een wat vreemde formulering van je vraagquote:Op donderdag 29 september 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie was dat gifje van TJAPTJOEP
Niet mee eens. Feyenoord - Manchester United was qua kansen en kwaliteit echt een schrikbarend slecht duel.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de 1e wedstrijd gewonnen, zo kun je ook redeneren. Het feit blijft dat het niveau in Nederland zwaar onder het Europese niveau ligt.
Zooooooooooo, alleen kan een ploeg ook groeien in het seizoen. Dat PSV het niet in de score uit kon drukken vandaag, zegt niet dat ze over een paar maanden ook kansen blijven missen.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Okee, maar het enige dat telt is het resultaat.
Bedankt.quote:Het gaat om het resultaat.
huhhhhhquote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is geen spoiler aangezien in dit topic Nederlandse clubs besproken worden in Europa.
In het hedendaagse topvoetbal telt maar 1 ding. Winst.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Okee, maar het enige dat telt is het resultaat. Ajax is 3 jaar achter elkaar kampioen geworden met zeer armoedig voetbal en amper iets meer dan 70 punten. Het gaat om het resultaat.
Dat was ook helemaal het punt niet, en dat snap je toch ook wel. Misschien groeit Feyenoord ook nog wel heel veel in het seizoen, slaat nergens op om dat te zeggenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zooooooooooo, alleen kan een ploeg ook groeien in het seizoen. Dat PSV het niet in de score uit kon drukken vandaag, zegt niet dat ze over een paar maanden ook kansen blijven missen.
[..]
Bedankt.
Ik vind dan ook dat we alles op alles moeten zetten om te proberen de komende wedstrijd te gaan winnen.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:20 schreef luckass het volgende:
[..]
In het hedendaagse topvoetbal telt maar 1 ding. Winst.
Het schijnt dat we vanaf nu alles moeten zetten op het feit dat we vanaf nu elke wedstrijd moeten winnenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:20 schreef luckass het volgende:
[..]
In het hedendaagse topvoetbal telt maar 1 ding. Winst.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat we alles op alles moeten zetten om te proberen de komende wedstrijd te gaan winnen.
ja leukquote:Op donderdag 29 september 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het schijnt dat we vanaf nu alles moeten zetten op het feit dat we vanaf nu elke wedstrijd moeten winnen
Wat was je punt dan? Dat PSV gisteren 2-2 speelt in Rostov en dat tekenend voor alles is of wat?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal het punt niet, en dat snap je toch ook wel. Misschien groeit Feyenoord ook nog wel heel veel in het seizoen, slaat nergens op om dat te zeggen
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
10-0
Die 0-1 was een incidentje
Aan het eind van de rit is PSV gewoon weer kampioen
Nee, jij zei dat Feyenoord dramatisch is en dat de 1-0 overwinningen op United en PSV totaal irrelevant zijn wegens slechts spel. Nu staan ze een keer achter en is de stand in een keer wel relevantquote:Op donderdag 29 september 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was je punt dan? Dat PSV gisteren 2-2 speelt in Rostov en dat tekenend voor alles is of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |