Dit is de gitaar waar het over gaat:
http://www.deanguitars.com/content/imagelib/electrics/avalanche/index.htm
Hij heeft hem destijds voor ongeveer 900 piek gekocht (iets meer dan een jaar geleden).
Wat zouden jullie er voor uit willen geven, gestel dat je in dezelfde situatie als mij zou zitten.
quote:'k Zou eerst vragen of je 'm even een weekje mag lenen om in te spelen. Misschien ligt ie niet lekker in de hand, ontstemt ie... klinkt ie bagger met jouw apparatuur...
Op dinsdag 3 december 2002 21:45 schreef Mikula het volgende:
*schopje*Zo denkt de rest van gitaar spelend fok er ook over?
.
quote:Dat zeker, maar mijn apparatuur is überhaupt al niet te geweldig hoor (V-amp2 en een SB-live)
Op dinsdag 3 december 2002 21:47 schreef OneSoul het volgende:[..]
'k Zou eerst vragen of je 'm even een weekje mag lenen om in te spelen. Misschien ligt ie niet lekker in de hand, ontstemt ie... klinkt ie bagger met jouw apparatuur...
quote:Maar jij bent vast al wat verder dan ik, met mijn spel
Op woensdag 4 december 2002 15:50 schreef LenL het volgende:
Mwah, ik zou er niet te veel voor geven.
-edit-
Niet dat dat een reden is voor mij om er wel veel voor uit te geven, maar jij vindt het zowieso (denk ik) een pruts gitaar .
Een euro of 150 lijkt me redelijk.
[edit] Ik zie nu dat 'ie 2x hummbucker elementen heeft, dus wat dat betreft issie wel weer cooler dan een normale strat Dat tremolo-systeem ziet er echter een btje wazig uit... ik hoop niet dat dat snel ontstemd (wat vaak het geval is bij goedkope tremolo's).
quote:Dat zijn ook hummbuckers, alleen die zijn afgedekt en op die Dean zijn ze open.
Op woensdag 4 december 2002 16:03 schreef Mikula het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat zulke elementen humbuckers waren.
Hummbuckers zijn dubbele elementen die elkaar versterken, zodat je een krachtiger geluid krijgt. Dat zie je bij die Dean heel duidelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |