Had vroeger als kind wel paardentrui.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft je moeder of oma ook een trui voor je gebreid met paard(en) er op? en draag je die naar school?
mi gadoquote:Op donderdag 29 september 2016 12:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had vroeger als kind wel paardentrui.
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 29 september 2016 12:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hou je taai.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga weer, het was weer leuk om met jullie te communiceren mijn goeie vrienden
hahahahaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Watquote:
Byequote:Op donderdag 29 september 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
In mijn jeugd was dat vrij normaal hoor :squote:Op donderdag 29 september 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha![]()
echt niet verwacht dit.
I know, was sarcasmequote:Op donderdag 29 september 2016 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
In mijn jeugd was dat vrij normaal hoor :s
niks van gemerktquote:Op donderdag 29 september 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
#noshamequote:Op donderdag 29 september 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know, was sarcasmebij mij op school liepen ze ook zo rond vandaar mijn vraag.
Hehe eindelijkquote:Gisteravond zei Bussemaker al dat het geweldsincident een staartje zal krijgen voor de Rijksuniversiteit Groningen. Zij is niet te spreken over de reactie van de universiteit.
Ze valt vooral over de uitspraak van een woordvoerder waarin de klap op het hoofd "een interne kwestie" voor Vindicat is en dat de studenten het zelf moeten oplossen. "Volstrekt onvoldoende", zei Bussemaker gisteren.
Dat is duidelijk idd jeetje.quote:
VERBIED HET LEVEN!quote:
kutserie kutuserquote:Op donderdag 29 september 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
Ik kijk nu Better Call Saul. Ik hoop dat Ash me nu weer aardig vindt
Realiseer je goed dat het slechts jouw mening isquote:
Wil je hem zien?quote:
Jazeker. Maar mag niet zeker?quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Realiseer je goed dat het slechts jouw mening is
Vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |