Bloempotkapselsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
En de kapsels enzohad op die oude fotos nog echt zo'n fucking champignon kapsel maar ik was ook 8 jaar ofzo
Alles wat in de mode is, is aids.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja kloptheb dat wel eens gehad met iets wat in de mode was... toch maar een keer meedoen en dan 1x dragen en daarna never meer.
Ja, ben eigenlijk best benieuwd wat dan in die tijd acceptabel isquote:Op donderdag 29 september 2016 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Had ik dat aan toen ik 25 was?"
Terwijl dat nu gewoon hip is.
Scrunchiesquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
En de kapsels enzohad op die oude fotos nog echt zo'n fucking champignon kapsel maar ik was ook 8 jaar ofzo
Daar heb je ook een punt idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alles wat in de mode is, is aids.
Echt zo raar dat ik dat kapsel accepteerdequote:
Ja ik ook wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk best benieuwd wat dan in die tijd acceptabel iswellicht alleen nog burka en zandjurk aan
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
wellicht alleen nog burka en zandjurk aan
Kom zo.quote:
Ik moest het googlen...quote:
Zeker mode van nu. Elke trent van elk jaartal in hele korte tijd herhalen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt idd.
[..]
Echt zo raar dat ik dat kapsel accepteerde![]()
Helemaal bij vrouwen die 1 kant scheren...quote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat de kapsels met afgeschoren zijkanten wel iets is waar ze over 20 jaar van denken "waarom deed ik dat in godsnaam".
kan best cool zijn bij punksquote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat de kapsels met afgeschoren zijkanten wel iets is waar ze over 20 jaar van denken "waarom deed ik dat in godsnaam".
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal bij vrouwen die 1 kant scheren...
Ik volg het al tijden niet meerquote:Op donderdag 29 september 2016 13:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeker mode van nu. Elke trent van elk jaartal in hele korte tijd herhalen.
Hele verzameling had ik.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest het googlen...echt van die dingen die alle meisjes op school in hadden bij mij
is van alle tijden idd. Past bij een leefstyle.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.Hanenkam blijft wel, is ook niet echt een trend ofzo.
Gingen jongens ze ook afpakken en je er mee beschieten als een elastiekje?quote:
Ja, preciesquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gingen jongens ze ook afpakken en je er mee beschieten als een elastiekje?
Die opskeers met manbun.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |