Zie kinderen van tegenwoordig dat soort dingen niet meer dragen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Was 8/9 ofzo :s
Echt verschrikkelijk eigenlijk wel
Bloed op je shirt en eerste wat ie zegtquote:Op donderdag 29 september 2016 13:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_s01e03_politie.html vanaf 16:12 . Vechtpartij etc. bloed dit dat, wordt ook geen aangifte van opgemaakt omdat er niemand aangifte wil doen. Daar valt ook niemand over. Zeker typisch een gevalletje white lives vindicatters matter.
blufquote:Op donderdag 29 september 2016 13:17 schreef HPLC het volgende:
Ga toch maar eens vragen of zij toevallig ook op FOK! zit
ja?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Was 8/9 ofzo :s
Echt verschrikkelijk eigenlijk wel
Dragen nu dit soort dingenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie kinderen van tegenwoordig dat soort dingen niet meer dragen eigenlijk.
Iemand door een ruit heengegaan. Kan gebeuren. Maar de strekking is hetzelfde, niemand heeft iets verklaart of aangifte gedaan. Waarom moet de minister zich er mee bemoeien?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bloed op je shirt en eerste wat ie zegt
Waar zijn mijn oorbellen. Valt wel mee allemaal daar
Nee, tegenwoordig alles gestyled met mooie polo in hun paardrijbroek en duurste rijlaarzen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie kinderen van tegenwoordig dat soort dingen niet meer dragen eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dragen nu dit soort dingen
[ afbeelding ]
Ja, maar had wel z'n charme ookquote:Op donderdag 29 september 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja?nou en.
Maar idd... laatst naar Vianen geweest in Luxemburg en daar ben ik ook geweest als klein kind. Heb de fotos naast elkaar gelegd en al die mensen hun kleding stijl (Ja ook die van mij) zijn echt om te janken![]()
Ja nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 29 september 2016 13:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar had wel z'n charme ook
Ja die grens is wat overlappend geworden.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Iig wel hippere kledij die op die van tieners lijkt.
Maar ik heb het nu nog. Zie ik foto van 2 jaar terug met onmogelijke combinatie of hele lelijke blouse oidquote:Op donderdag 29 september 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee eigenlijk niet
[..]
Ja die grens is wat overlappend geworden.
Bij Vindicat zit dat wel wat anders, dat is een studievereniging en dat valt onder onderwijs want scholen geven subsidie aan studieverenigingenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Iemand door een ruit heengegaan. Kan gebeuren. Maar de strekking is hetzelfde, niemand heeft iets verklaart of aangifte gedaan. Waarom moet de minister zich er mee bemoeien?
Die trui? of oude jaren 90 kleding?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik heb het nu nog. Zie ik foto van 2 jaar terug met onmogelijke combinatie of hele lelijke blouse oid
Gewoon echt heel lelijke kleren die ik gekocht heb.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die trui? of oude jaren 90 kleding?
Wil die foto van 2 jaar terug ook wel zien
En dat is 2 jaar geleden en die vind je nu al heel lelijk?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon echt heel lelijke kleren die ik gekocht heb.
Iedereen maakt weleens een miskoopquote:Op donderdag 29 september 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat is 2 jaar geleden en die vind je nu al heel lelijk?
ik ga zo nieuwe broek kopen en shirtje denk ikquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon echt heel lelijke kleren die ik gekocht heb.
ja kloptquote:Op donderdag 29 september 2016 13:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen maakt weleens een miskoop
haha zeker weten iddquote:Op donderdag 29 september 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Over 10 a 20 jaar vinden we de outfits van vandaag de dag ook om te janken.
Leuk leukquote:Op donderdag 29 september 2016 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga zo nieuwe broek kopen en shirtje denk ik
"Had ik dat aan toen ik 25 was?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |