Haha moet je kiezen tussen of serie kijken of live laugh love attributen voor je huis kopen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, al die series die weer beginnen![]()
Mijn eerstewereldproblemen beginnen weer
je kunt zelf toch ook wel wat foto's van dikbillen googlen?quote:
Ik heb alles alquote:Op donderdag 29 september 2016 13:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha moet je kiezen tussen of serie kijken of live laugh love attributen voor je huis kopen.
Dat deed hij toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt zelf toch ook wel wat foto's van dikbillen googlen?
wat deed hij dan?quote:
chai proberen te hosselen.quote:
Is eerste seizoen van Luke Cage hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 13:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, al die series die weer beginnen![]()
Mijn eerstewereldproblemen beginnen weer
VANDAAG?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is eerste seizoen van Luke Cage hoor
Jawel. Heb alleen niet heel duidelijk plaatje.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker. Maar mag niet zeker?
[..]
Wat bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Hehquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_s01e03_politie.html vanaf 16:12 . Vechtpartij etc. bloed dit dat, wordt ook geen aangifte van opgemaakt omdat er niemand aangifte wil doen. Daar valt ook niemand over. Zeker typisch een gevalletje white lives vindicatters matter.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel. Heb alleen niet heel duidelijk plaatje.Wow lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Moest lachen om de eckte jaren 80/90 stylo kleren en kwaliteit foto![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ja, maar zo meteen hebben we weer The Walking Dead, SHIELD, Gotham, Vikings, Arrow, Flash, moet weer elke dag afleveringen kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is eerste seizoen van Luke Cage hoor
hoe vond je de eerste aflevering van MacGyver?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, maar zo meteen hebben we weer The Walking Dead, SHIELD, Gotham, Vikings, Arrow, Flash, moet weer elke dag afleveringen kijkenWat een zwaar leven heb ik
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel. Heb alleen niet heel duidelijk plaatje.gvd, volgens mij droeg mijn zus ook zo'n dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga toch maar eens vragen of zij toevallig ook op FOK! zit
Was 8/9 ofzo :squote:Op donderdag 29 september 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow lekker wijf![]()
!!
Moest lachen om de eckte jaren 80/90 stylo kleren en kwaliteit foto![]()
eh okquote:Op donderdag 29 september 2016 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe vond je de eerste aflevering van MacGyver?
haha, 31e, ik snap hemquote:Op donderdag 29 september 2016 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen Amerikaanse tijd, zal wel 31e op Netflix zijn vroeg in ochtend
Populaire trui.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
gvd, volgens mij droeg mijn zus ook zo'n ding
Ga toch maar eens vragen of zij toevallig ook op FOK! zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |