Ohh. nee dit heeft gewoon met die businessopleiding die ik op de havo doe te maken, en dan lopen we 8 weken lang 1 dag mee op de HAN. Vind t eigenlijk wel lame, we krijgen daar maar 1 vak en als je dat haalt kun je vrijstelling krijgen voor dat vak als je echt naar HAN gaat. Maar dat vak zit bij studies die ik sowieso niet ga kiezen, dus ik zit er eigenlijk voor niks.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende: [..] Oh lol. Je hebt namelijk ook van die jaren op het hbo voor als je nog niet weet wat je wilt doen. Dan krijg je volgens mij van alles wat een heel jaar lang en kan je daarna kiezen welke studie je start
Wat wil je gaan studeren?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ohh. nee dit heeft gewoon met die businessopleiding die ik op de havo doe te maken, en dan lopen we 8 weken lang 1 dag mee op de HAN. Vind t eigenlijk wel lame, we krijgen daar maar 1 vak en als je dat haalt kun je vrijstelling krijgen voor dat vak als je echt naar HAN gaat. Maar dat vak zit bij studies die ik sowieso niet ga kiezen, dus ik zit er eigenlijk voor niks.
Ah jaquote:Op donderdag 29 september 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ohh. nee dit heeft gewoon met die businessopleiding die ik op de havo doe te maken, en dan lopen we 8 weken lang 1 dag mee op de HAN. Vind t eigenlijk wel lame, we krijgen daar maar 1 vak en als je dat haalt kun je vrijstelling krijgen voor dat vak als je echt naar HAN gaat. Maar dat vak zit bij studies die ik sowieso niet ga kiezen, dus ik zit er eigenlijk voor niks.
Ik dacht eerst aan journalistiek, maar je hebt daar loting en er zijn te weinig banen, dus dat wordt 'm niet.quote:
Zou kunnen heb nu niets meer met ICT thoquote:Op donderdag 29 september 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja
Weet je al wel wat je wel wil doen op hbo dan? ICT zei je toch keer?
Waar je zin in hebtquote:Op donderdag 29 september 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan journalistiek, maar je hebt daar loting en er zijn te weinig banen, dus dat wordt 'm niet.
Dus het wordt waarschijnlijk iets in financiële economie. Accountancy ofzo
Jij hebt echt een rapist hoofd.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen weet m`n voornaam wel hoor, dus ja. Dit is een harde diss dan ofzo?
Journalistiek is wel leuke richting thoughquote:
Okayquote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rapist hoofd.
Ja precies. Maar er zijn zoveel journalistiekstudenten en zo weinig (vaste) banen, dat ik bang ben dat ik dan voor niets heb gestudeerd.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Journalistiek is wel leuke richting though
Bij het beroep Accountant denk ik meteen aan zelfmoord.quote:
Dat wel ja, maar ik doelde op zijn laatste keuze.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Journalistiek is wel leuke richting though
Echt een richting waarvan je van te voren eigenlijk al moet weten dat je talent genoeg hebt om je te onderscheiden. Als je het gewoon maar een leike opleiding lijkt moet je het niet doen want dan val je gewoon in de grote bak met studentjesquote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies. Maar er zijn zoveel journalistiekstudenten en zo weinig (vaste) banen, dat ik bang ben dat ik dan voor niets heb gestudeerd.
Hoe zie jij eruit dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rapist hoofd.
Jij zou een erg geloofwaardige kandidaat zijn voor ''Ik heb het nog nooit gedaan''quote:
En sowieso heb je concurrentie van Deezertje, dus kan je beter maar meteen opgeven.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een richting waarvan je van te voren eigenlijk al moet weten dat je talent genoeg hebt om je te onderscheiden. Als je het gewoon maar een leike opleiding lijkt moet je het niet doen want dan val je gewoon in de grote bak met studentjes
Ik vind dat wel leuk. vind het echt prachtig om bij m&o resultatenrekening en liquiditeitsbegroting op te zetten enzo. Heb vandaag ook weer een 9+ gehaald ervoorquote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij het beroep Accountant denk ik meteen aan zelfmoord.
Wat lijkt me dat intens saai zeg. Dan is journalistiek wel leuker.
Ik neem het mee naar achter, dankjequote:Op donderdag 29 september 2016 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zou een erg geloofwaardige kandidaat zijn voor ''Ik heb het nog nooit gedaan''
Ja klopt.. dus dat wordt m helaas nietquote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een richting waarvan je van te voren eigenlijk al moet weten dat je talent genoeg hebt om je te onderscheiden. Als je het gewoon maar een leike opleiding lijkt moet je het niet doen want dan val je gewoon in de grote bak met studentjes
Bij de jostiband zou je ook niet opvallen.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achter, dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |