Ik had vroeger een all time favoriet album.quote:
niceequote:Op donderdag 29 september 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Als ik universiteit had kunnen doen zou ik Film & Literatuurwetenschappen willen studeren denk ik
en dan werkloosquote:Op donderdag 29 september 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Als ik universiteit had kunnen doen zou ik Film & Literatuurwetenschappen willen studeren denk ik
Ja, je zal er wel geen kut mee kunnen doen maar boeiendquote:
Ja, ben je ook met relevante opleidingenquote:
Ja okequote:Op donderdag 29 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zal er wel geen kut mee kunnen doen maar boeiend
Ik vind de schrijfstijl van mijn posts hier en op whatsapp ofzo al vaak niet lekker lopenquote:Op donderdag 29 september 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van je gelezen dus geen idee
Docenten zijn veel te bepalend.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was bij mij ook op vmbo-t. eerste 3 jaar gemiddeld een 4 of 5. Toen kreeg ik in het vierde jaar een andere docent en die was superchill, haalde opeens vier keer een 9 achter elkaar.
En nu heb ik weer een kutdocent
jupquote:Op donderdag 29 september 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de schrijfstijl van mijn posts hier en op whatsapp ofzo al vaak niet lekker lopen
[..]
Docenten zijn veel te bepalend.
Niet iedereen komt er na zijn studie achter arbeidsongeschikt te zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ben je ook met relevante opleidingen
Een hele opleiding lijkt mij wat teveel, maar zou het best in een cursus willen leren.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Maar vertel nou eens aan iedereen wat jij uitvoert elke dag? Ipv hier beetje quasi-provocerend te posten, leuk hoor. Maarre.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet iedereen komt er na zijn studie achter arbeidsongeschikt te zijn
Heb je wat op je computer staan?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de schrijfstijl van mijn posts hier en op whatsapp ofzo al vaak niet lekker lopen
[..]
Docenten zijn veel te bepalend.
Ik ben pas op vakantie geweest naar een hotel in Luxemburg.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens aan iedereen wat jij uitvoert elke dag? Ipv hier beetje quasi-provocerend te posten, leuk hoor. Maarre.
quote:Op donderdag 29 september 2016 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben pas op vakantie geweest naar een hotel in Luxemburg.
Daarna heb ik in België goedkoop Overwatch gekocht en dat speel ik nu heel veel met mijn zwager.
Spangas was alleen leuk met de eerste generatie helaas.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Fijn Mikey.
Gelukkig kan je je tot je 65ste vermaken met je spelletjes en Spangas kijken.
Neuh ik weet nooit hoe te beginnenquote:Op donderdag 29 september 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wat op je computer staan?
Joléquote:Op donderdag 29 september 2016 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spangas was alleen leuk met de eerste generatie helaas.
Ha leuk spel man ik heb normaal niks met online shooters maar dit is lachen.quote:
Vind de plusgames echt niks tbhquote:Op donderdag 29 september 2016 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha leuk spel man ik heb normaal niks met online shooters maar dit is lachen.
Krijgen btw eindelijk eens vette plus games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |