Ik stel hem beschikbaar voor deze drastische en onvermijdelijke verandering.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
Moeten jullie niet 'ns wat piemels gaan zuigen? Daar hebben jullie inmiddels de leeftijd voor ipv je bezig te houden met middelbare schoollijstjes.
kquote:Op donderdag 29 september 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
Ja ik doe de boodschappen, boodschappen, boodschappen
Elke dag weer naar de supermarkt
Ik weet dat ik niet kiezen kan, al dat lekkers, en wat kost dat dan
alle in r&pquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke vrouwelijke fokster vinden jullie een griezel?
Morgenavond weerquote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
Moeten jullie niet 'ns wat piemels gaan zuigen? Daar hebben jullie inmiddels de leeftijd voor ipv je bezig te houden met middelbare schoollijstjes.
jaloers..quote:Op donderdag 29 september 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is al dronken om 10.20, echt fantastisch
jij bent frass dan ook niet..quote:
chaiquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke vrouwelijke fokster vinden jullie een griezel?
heb sinds zaterdagnacht niets gehad. ik lijk wel ziekquote:Op donderdag 29 september 2016 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder medelijden heb
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijsquote:
Alcohol doel je op? Dat kan echt nietquote:Op donderdag 29 september 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb sinds zaterdagnacht niets gehad. ik lijk wel ziek
ja, gelukkig is vanavond de kantine openquote:Op donderdag 29 september 2016 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alcohol doel je op? Dat kan echt niet
Helemaal naar de klote!quote:Op donderdag 29 september 2016 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, gelukkig is vanavond de kantine open
volledig van het padjequote:Op donderdag 29 september 2016 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote!
Nooit. Je houding komt ook geforceerd en gemaakt over.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoopte dat je zou zwichten voor mijn dominante houding
Ja, waar zijn alle leuke gebruikers?quote:
daar spreekt u meequote:Op donderdag 29 september 2016 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle leuke gebruikers?
ghehe, zeker Belgenquote:Op donderdag 29 september 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
Blijft mooi topic
KLB / Collega's die niet nadenken
[..]
He hoi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |