Sup supiequote:Op donderdag 29 september 2016 06:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klinkt als een interventie
waarom stelt hij deze vraag aan jou?quote:Op donderdag 29 september 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
iemand met interesse om iets met marine te doen ofzo. 1e vraag die hij heeft:
Hebben jullie ook een persoonlijk wapen? Zoja, gewoon C7 of anders (C8?). Zoja, hoevaak komt dat ding daadwerkelijk tevoorschijn als je vaart?
o nee was zo'n topic. ik weet niks van militaire shitquote:Op donderdag 29 september 2016 07:31 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom stelt hij deze vraag aan jou?
en kwam de metro ook?quote:Op donderdag 29 september 2016 07:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sup supie
Stond om 06.45 al bij de metro
Toch niet Ash hequote:Op donderdag 29 september 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
iemand met interesse om iets met marine te doen ofzo. 1e vraag die hij heeft:
Hebben jullie ook een persoonlijk wapen? Zoja, gewoon C7 of anders (C8?). Zoja, hoevaak komt dat ding daadwerkelijk tevoorschijn als je vaart?
zou ash niet met een wapen vertrouwenquote:
oh ik schrok alquote:Op donderdag 29 september 2016 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
o nee was zo'n topic. ik weet niks van militaire shit
Lolquote:Op donderdag 29 september 2016 07:50 schreef Drug het volgende:
[..]
zou kunnen want kerel beweerde al wo te doen
dacht dat jij jezelf als hetero identificeerdequote:Op donderdag 29 september 2016 08:02 schreef MAHL het volgende:
The fuck is dat toch met die SE die helemaal wordt opgehemeld, volgens mij heeft bijna niemand hier haar pics gezien
En ze staat ook niet in de fok dropbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |