Oh. Hou ik allemaal geen rekening mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Periodiek vasten: al je voer in 8 uur naar binnen werken en dus 16 uur niets.
Wanneer je een tijd niet eet gebeuren er verschillende dingen in je lijf.
Zo begint je lichaam bijvoorbeeld met het repareren van cellen en het verandert hormoonniveaus om makkelijker toegang te krijgen tot opgeslagen lichaamsvet.
Een aantal van de veranderingen die plaatsvinden in je lichaam tijdens het vasten zijn:
Insulineniveau: Het insulineniveau in je bloed daalt aanzienlijk, waardoor het verbranden van vet vergemakkelijkt wordt (1).
Menselijk groeihormoon: Het groeihormoonniveau in het bloed kan wel vervijfvoudigen (2,3). Een hoger niveau van dit hormoon vergemakkelijkt het verbranden van vet en het verkrijgen van spieren en heeft daarnaast vele andere voordelen (4, 5).
Cel herstel: Het lichaam zet belangrijke cel herstelprocessen in gang, zoals het verwijderen van afvalstoffen uit de cellen (6).
Genexpressie: Er vinden gunstige veranderingen plaats in verschillende genen en moleculen die zorgen voor een lange levensduur en bescherming tegen ziektes (7, 8).
je kan ook volgens de 5:2 regel, dan vast je 2 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh. Hou ik allemaal geen rekening mee.
Gewoon drie maaltijden per dag en wat snacks tussendoor.
van eigen makelaardij?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:22 schreef Trollscience het volgende:
ik werp rookkolommen uit mijn mond, teder dansend in de vochtige avondlucht verdwijnen ze, ronddolende in de vacuïteit die 'leven' heet
pall mall zware shagquote:Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van eigen makelaardij?
hoe lang doe jij dit al?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Periodiek vasten: al je voer in 8 uur naar binnen werken en dus 16 uur niets.
Wanneer je een tijd niet eet gebeuren er verschillende dingen in je lijf.
Zo begint je lichaam bijvoorbeeld met het repareren van cellen en het verandert hormoonniveaus om makkelijker toegang te krijgen tot opgeslagen lichaamsvet.
Een aantal van de veranderingen die plaatsvinden in je lichaam tijdens het vasten zijn:
Insulineniveau: Het insulineniveau in je bloed daalt aanzienlijk, waardoor het verbranden van vet vergemakkelijkt wordt (1).
Menselijk groeihormoon: Het groeihormoonniveau in het bloed kan wel vervijfvoudigen (2,3). Een hoger niveau van dit hormoon vergemakkelijkt het verbranden van vet en het verkrijgen van spieren en heeft daarnaast vele andere voordelen (4, 5).
Cel herstel: Het lichaam zet belangrijke cel herstelprocessen in gang, zoals het verwijderen van afvalstoffen uit de cellen (6).
Genexpressie: Er vinden gunstige veranderingen plaats in verschillende genen en moleculen die zorgen voor een lange levensduur en bescherming tegen ziektes (7, 8).
oh nu pas sinds kort weer. Dat is het zelfde met sporten, dan val je weer terug en kap je een periode weerquote:Op woensdag 28 september 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe lang doe jij dit al?
Volgens mij val ik dan om. Ik voel me echt vreselijk als ik een maaltijd oversla. Ik ben vrij slank hè. Ik moet gewoon eten want kan niet teren op opgeslagen vet.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan ook volgens de 5:2 regel, dan vast je 2 dagen achter elkaar
beetje zoals braddie en afvallenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh nu pas sinds kort weer. Dat is het zelfde met sporten, dan val je weer terug en kap je een periode weer
is gewoon gewenningquote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij val ik dan om. Ik voel me echt vreselijk als ik een maaltijd oversla. Ik ben vrij slank hè. Ik moet gewoon eten want kan niet teren op opgeslagen vet.
ja, daar kan je dus winst behalen. jij bent verslaafd aan suiker.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij val ik dan om. Ik voel me echt vreselijk als ik een maaltijd oversla. Ik ben vrij slank hè. Ik moet gewoon eten want kan niet teren op opgeslagen vet.
soowquote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje zoals braddie en afvallen
internetlijst, spoonen doen we gewoon in een echt bedquote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gast kijk de lijst ze is ver beneden jouw stand
ik denk dat je beter kunt doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
internetlijst, spoonen doen we gewoon in een echt bed
misschien als ik ooit eens ripped kan wordenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kunt doen
als maker van de lijst
ripped is slechts een fase, een leuk koppie heb je voor eeuwigquote:Op woensdag 28 september 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien als ik ooit eens ripped kan worden#braddieleef
Nah, ik voel me goed zo. Eet op vrij regelmatige tijden en slaap ook op vrij vaste tijden. Ik zie geen reden waarom ik m'n eetpatroon zou veranderen. Regelmaat is wel belangrijk voor me.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, daar kan je dus winst behalen. jij bent verslaafd aan suiker.
oja, je bent wel een ecto trouwens, dan weet ik niet of het werkt, maar na verloop van tijd bepaal je zelf wanneer je eet. fucking relax is het
psv mist weer penalty?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
rodgers speelt gelijk tegen pep?
voor lang en gezond leven, jij blijft niet altijd jeugdigquote:Op woensdag 28 september 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nah, ik voel me goed zo. Eet op vrij regelmatige tijden en slaap ook op vrij vaste tijden. Ik zie geen reden waarom ik m'n eetpatroon zou veranderen. Regelmaat is wel belangrijk voor me.
heb ik niet hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ripped is slechts een fase, een leuk koppie heb je voor eeuwig
mits je niet ontgroend wordt bij vindicat
kruip naast d'rquote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik geloof dat SG een weltrusten wil horen.
Truste SG.
Nou ja, niemand toch? Ik doe het niet slecht op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor lang en gezond leven, jij blijft niet altijd jeugdig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |