is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :xquote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was gewoon even de eerste post van jullie allemaal aan het opzoeken
jezelf niet TE speciaal maken hè
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
intermittent fasting staat dit niet toe
Nou zeg :squote:
Hey TARDIS.quote:
als ik alleen thuis ben welquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
Zijn jullie ook bang in het donker?
deed eerst één van trollscience uit 2010 en die deed nergens moeilijk overquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :x
Wel voor daglichtquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
Zijn jullie ook bang in het donker?
Ja, ik ook 's avonds als ik wil slapen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik alleen thuis ben wel
als ik alleen door de stad loop niet
ben wel bang voor de dood, jij?
nee joh de dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunstquote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik alleen thuis ben wel
als ik alleen door de stad loop niet
ben wel bang voor de dood, jij?
ik zou jullie allemaal bij mij op de kamer laten slapen als jullie dan beter kunnen slapenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ook 's avonds als ik wil slapen.
Nee, voor de dood niet.
finkers heb makkelijk lullenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh de dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunst
Liefquote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou jullie allemaal bij mij op de kamer laten slapen als jullie dan beter kunnen slapen
Zullen we spoonenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :x
Komen ze nog rond dit tijdstip bij jou voor de deur?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
Nu ik ouder ben begrijp ik waarom sommige mensen altijd zo boos werden als ik met m'n snotkoker voor de deur stond met die zegeltjes.
Periodiek vasten: al je voer in 8 uur naar binnen werken en dus 16 uur niets.quote:
*leest één keer Kant*quote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wat is waar? Het oog ziet niet wat op het netvlies valt. Het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen. Het ziet en het hoort wat in het hart ligt. En fijnzinnigheid is altijd waar. Kwetsbaarheid is ook altijd waar. Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
ja, eerst even alles op slot doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke ik laat de deur open doe jij het licht uit
Was eerste post van Tardmansquote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Komen ze nog rond dit tijdstip bij jou voor de deur?
quote:
Heb vaak het idee dat het niet helemaal loopt zoals het moet lopen. Ga gewoon neuken ofzo en verspil niet zoveel woordenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke ik laat de deur open doe jij het licht uit
jellyquote:Op woensdag 28 september 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Heb vaak het idee dat het niet helemaal loopt zoals het moet lopen. Ga gewoon neuken ofzo en verspil niet zoveel woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |