gifje van de eerste afleveringquote:Een klassieke burenruzie: Tot groot verdriet van Hennie en Willem houdt buurvrouw Greta van een weelderige tuin. Maar een gesprek met de excentrieke Greta is vrijwel onmogelijk.
en kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderopvangquote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef luckass het volgende:
Je kind opvoeden met studiefinanciering![]()
Alleen de eerste was leuk..quote:
Er zitten zo langzamerhand twee Patty's inquote:Op woensdag 28 september 2016 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
Patty heeft weer een mooie Pino jas aangehad
Er is geen ondervloer.quote:
doet een braziliaanse om de hoek ook, buiten in de tuin bij voorkeurquote:Op woensdag 28 september 2016 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik had ooit een donker stel als buren, die waren ook erg luidruchtig![]()
Altijd keihard schreeuwen door de telefoon als ze met Afrika aan het bellen waren.
Gewoon wat gezellige witte kruizen op de deur schilderenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Altijd keihard schreeuwen door de telefoon als ze met Afrika aan het bellen waren.
Je moet dan ook wel hard praten als ze het in Afrika moeten verstaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb Poolse buren, die schreeuwen ook, zijn ook vaak dronken.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Joh!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik heb Poolse buren, die schreeuwen ook, zijn ook vaak dronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |