oquote:Op woensdag 28 september 2016 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een kinderpartijtje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een kinderpartijtje.
[ afbeelding ]
Je bent liever overwegend lelijk?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:52 schreef Trollscience het volgende:
hzaw thefuck waarom sta ik bij 'overwegend mooi' :s
ik help het je hopen maar twijfel aan je prognosequote:Op woensdag 28 september 2016 20:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
is speculatie aandeel maar over 2 jaar verkoop ik het met 500% winst
let op mijn woorden
Jaquote:
Laat me je gewoon eens bellenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je wat vaker online komen
Ah, dus je bent zo'n schreeuwerd. Dan past NSDAP beter bij jequote:Op woensdag 28 september 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA OMDAT NIEMAND VOOR MIJ EEN LEUKE UI KAN MAKEN MET ZONNESTRALEN DIE IN EN UIT FADEN ZEG MAAR
snap je wat ik bedoel? misschien niet dus ik schreeuw het maar even
ja want van 1 cent naar 5 cent waarde is vet veel moneyz xDquote:Op woensdag 28 september 2016 20:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
is speculatie aandeel maar over 2 jaar verkoop ik het met 500% winst
let op mijn woorden
omdat ik je mooiheid danwel knapheid inschaal in die categorie waarschijnlijk?..quote:Op woensdag 28 september 2016 20:52 schreef Trollscience het volgende:
hzaw thefuck waarom sta ik bij 'overwegend mooi' :s
doe een verzoek in het topic van de UI politiequote:Op woensdag 28 september 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA OMDAT NIEMAND VOOR MIJ EEN LEUKE UI KAN MAKEN MET ZONNESTRALEN DIE IN EN UIT FADEN ZEG MAAR
snap je wat ik bedoel? misschien niet dus ik schreeuw het maar even
Ja, vond het ook echt lullig want probeerde echt om jullie te knussenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
En haas zei alleen 'nice', met je dooie mussen
Spendeer al je godverdomme geld aan een teringkrappe Porsche om zo golddigster in spe te worden. Zo heb ik mijn mrmonsieur geregeld.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:53 schreef Oberkullie het volgende:
Maar een VW Fox vinden jullie dus wanstaltig?
ehquote:Op woensdag 28 september 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Spendeer al je godverdomme geld aan een teringkrappe Porsche om zo golddigster in spe te worden. Zo heb ik mijn mrmonsieur geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |