Ja, VVD wel...quote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als jullie mijn persoonlijkheid in een politieke partij moesten vangen
welke partij zou ik dan zijn?
Ja, als Real vaker had gescoord hadden ze gewonnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund - Madrid was gister een en al genot. Iets meer scherpte in de eind pass bij DOrtmund en Real was eraf gegaan.
Partij voor naastenliefde.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vrij Nederlandquote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
de tegenpartijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zo.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Partij voor naastenliefde.
Je zou niet meedoenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben blij dat jij er nog wel van geniet, van mij hoeft het niet meerquote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund - Madrid was gister een en al genot. Iets meer scherpte in de eind pass bij DOrtmund en Real was eraf gegaan.
lekker man + 2,15% vandaagquote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je aandelen Delta Lloyd?
Piratenpartijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Staan ook altijd buitenspelquote:Op woensdag 28 september 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken ik niet, hoe dat zo?
[..]
Wat flauw
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Celtic - Man City 1-0 HAHAHAHHA
Je gebruikt in de zomer nog een UI met sneeuwvlokken, dus je loopt wat achter, dus ik ga voor SGPquote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een kinderpartijtje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als jullie mijn persoonlijkheid in een partij moesten vangen
JA OMDAT NIEMAND VOOR MIJ EEN LEUKE UI KAN MAKEN MET ZONNESTRALEN DIE IN EN UIT FADEN ZEG MAARquote:Op woensdag 28 september 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je gebruikt in de zomer nog een UI met sneeuwvlokken, dus je loopt wat achter, dus ik ga voor SGP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |