Mijn piemel is meestal 15 cm, op een goeie dag 18quote:Op woensdag 28 september 2016 20:56 schreef Drug het volgende:
ik ben 8+ op normale dag of op goeie dag 9
Psv mag terug op een buk raket.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende keer sturen we maar AZ naar Rusland
Je mag wel bij ons komen liggenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik mezelf maar weer in slaap huilen straks
Nicequote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
30 cm en loop nog steeds krom
ik krijg als t goed binnenkort voorraadjequote:
Btje vijfde wiel ;squote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je mag wel bij ons komen liggen
Spitten is rappen leer je stratataalquote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Spuug met liefde in yo face
Eerst mn buuv' verwennen
Ik blijf bij die lijst van jou hoor, de rest vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind jammer dat jullie allemaal jezelf raten terwijl mijn lijst autoriteit is
Aldus degene die ooit een foto van een stapeltje biljetten postte.quote:
ja wel keta, best veel ook maar nooit nabij holes ofzoquote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
ik krijg als t goed binnenkort voorraadje
lang nie gedaan
wel keta? niet dat t heel vele lijkt imo
Bedankt. Je zou hoog scoren op mijn vertrouwenslijstje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik blijf bij die lijst van jou hoor, de rest vertrouw ik niet.
haha meet je dat?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn piemel is meestal 15 cm, op een goeie dag 18
denk wel dat de meeste mannen ooit in hun leven met een liniaal in de weer zijn geweest eigenlijkquote:
Sorry dat je beter allochtoons dan ik kanquote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Spitten is rappen leer je stratataal
echtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Spitten is rappen leer je stratataal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |