Je kan dat toch gewoon vragen aan de dealer? En als hij het niet weten even opkrikken en doen wat hierboven staat.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:23 schreef Marsmaniak het volgende:
Opkrikken word een beetje lastig bij de dealer, kan altijd na de koop natuurlijk maar heb ik het ook echt nodig om rond te gaan ?
Gewone BMW hep vrijwel nooit een sper.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom koop je zo'n lompe bak als speelkar? Kun je dan niet beter op zoek naar een sjonnie BMW of zo?
Alsof je die met TS zijn budget kan vinden, zonder dat die kar helemaal is afgetrapt.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom koop je zo'n lompe bak als speelkar? Kun je dan niet beter op zoek naar een sjonnie BMW of zo?
hey Sjonquote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gewone BMW hep vrijwel nooit een sper.
M wel.
Laterzzz
Sjonnie.
NB.
Sperren met veel kms. sperren vaak niet al te best meer.
Gelast diff.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hey Sjon![]()
![]()
Is dat zo? En die 3tjes worden zo vaak gebruikt als driftkar; hoe zit dat dan? Hebben die allemaal een andere achteras gekregen?
Enige BMW met sper die ik heb gehad was een E30 325iX = 4-wielaandrijving.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hey Sjon![]()
![]()
Is dat zo? En die 3tjes worden zo vaak gebruikt als driftkar; hoe zit dat dan? Hebben die allemaal een andere achteras gekregen?
Word vaak een andere differentieel onder gesleuteld met een sper.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hey Sjon![]()
![]()
Omdat die lompe bakken verschrikkelijk leuk zijn... Zeker als er een low pressure turbo en een automaat in ligt, menigeen die zich erop verkijkt.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
In elk geval een beetje weinig pk'squote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Marsmaniak het volgende:
Bedankt voor de reacties ik ga zaterdag kijken zie het wel,
Ben alleen nog benieuwd of die car ook schuin kan zonder Limited slip
Haal er zo veel mogelijk gewicht uit, kost niksquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:40 schreef Marsmaniak het volgende:
Ben ik weer ff een paar dagen die Volvo uitgetest en gekocht,
De auto is 1460kg en is idd niet heel erg snel.
Gelukkig met genoeg snelheid/sturen/weersomstandigheden
Gaat de bak flink schuin.
Wel lastig, zonder Limited slip wel te doen.
Weten jullie dat ook weer
Bedankt!
Maar een turbo vind je niet in en 960 uit 1996.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Omdat die lompe bakken verschrikkelijk leuk zijn... Zeker als er een low pressure turbo en een automaat in ligt, menigeen die zich erop verkijkt.
Wij hebben een 760 Automaat gehad en die had een 2400 4cyl met turboquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:03 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Maar een turbo vind je niet in en 960 uit 1996.
Dat was een diesel....en geen 960.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wij hebben een 760 Automaat gehad en die had een 2400 4cyl met turbo
Nee, benzine.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:35 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Dat was een diesel....en geen 960.
Whoop, ik neem hem terug. Er was inderdaad een 2.3 turbo. Sohorry!quote:
En dat was erg leuk speelgoed.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:41 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Whoop, ik neem hem terug. Er was inderdaad een 2.3 turbo. Sohorry!
Heb een 850 T-5R. Niet hetzelfde soort auto, maar wel errug leuk.quote:
Opeens snap ik je username. Is hij CY, DOP of zwart? 854 of 855?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:45 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Heb een 850 T-5R. Niet hetzelfde soort auto, maar wel errug leuk.
Heel goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Opeens snap ik je username. Is hij CY, DOP of zwart? 854 of 855?
Ik ben nog altijd weg van de 854 CY uitvoering. Of een rode 854Rquote:
Dat is absoluut de lol ervan. Bij een Cayenne zonder turbo tijdens het acceleren aan de achterbumper blijven plakken, zodat de bestuurder in zijn spiegel kijkt met een uitdrukking van 'WTF'???quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd weg van de 854 CY uitvoering. Of een rode 854R![]()
Zo'n zwarte 855 is wel een leuke bij het stoplicht, ouwelullen hok en dan nog best rap
![]()
Was met de 760 ook, in het ouwelullen bruin en dan opeens toch wel wat power.
![]()
![]()
gwn ff laggas installeren vriend ga je kk schuinquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:40 schreef Marsmaniak het volgende:
Ben ik weer ff een paar dagen die Volvo uitgetest en gekocht,
De auto is 1460kg en is idd niet heel erg snel.
Gelukkig met genoeg snelheid/sturen/weersomstandigheden
Gaat de bak flink schuin.
Wel lastig, zonder Limited slip wel te doen.
Weten jullie dat ook weer
Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |