abonnement Unibet Coolblue
pi_166846904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meet onze nieuwe huisgenoot.
Een wel erg forse maar super lieve kater.
Ik vind hem prachtig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166847018
Fire is brommie brom.
En de nieuwe is niet bang. En wil vooral aandacht.

En hij is huge. Fire past er 2x in.
pi_166847135
Is het een reddertje?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166848709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is het een reddertje?
Herplaatser hij is een ex-dekkater.
En eigenlijk zijn dat maar zielige beestjes


en zo ziet hij er bij ons uit.
pi_166848904
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Herplaatser hij is een ex-dekkater.
En eigenlijk zijn dat maar zielige beestjes

[ link | afbeelding ]
en zo ziet hij er bij ons uit.
Hij lijkt het in ieder geval goed naar zijn zin te hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 november 2016 @ 13:13:18 #181
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166867899
Kat met identiteitscrisis hier 8)7

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 november 2016 @ 13:22:08 #182
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166868065
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Herplaatser hij is een ex-dekkater.
En eigenlijk zijn dat maar zielige beestjes

[ link | afbeelding ]
en zo ziet hij er bij ons uit.
Awww O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 1 december 2016 @ 18:00:16 #183
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_167026679
Hier woon ik. Nog wel.


Het zat al een tijd in de lucht maar gisteren werd het officieel, vanwege aardbevingsschade moet onze huisjes worden versterkt, of waarschijnlijker nog, worden gesloopt en nieuwbouw.
Dat betekend in een klap alle dingen van Strega moeten uitzoeken, sorteren en eventueel herbestemmen. Iets waar ik heel langzaam al mee bezig ben, maar wel in mijn tempo.
Geen idee wat de tijd is wanneer dit allemaal gaat spelen, maar begin maart hebben we een vervolgbijeenkomst. De bewoners die terug willen moeten dus twee keer verhuizen, degene die niet terug willen krijgen voorrang bij woningkeuze.

De andere bewoners krijgen een tijdelijke woning toegewezen, mogelijk komen er chalets op het land achter onze huizen.
Wat een ellende, ik ben haast blij dat Strega dit niet meer hoeft mee te maken. Ik slaap er al twee maanden slecht van en heb al tijden geen boek meer gelezen. Daarom was ik ook zelden meer in de SC te vinden.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 1 december 2016 @ 18:21:11 #184
386633 Adnap
I love Life !
pi_167027058
quote:
13s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:00 schreef Pagan het volgende:
Hier woon ik. Nog wel.
[ afbeelding ]

Het zat al een tijd in de lucht maar gisteren werd het officieel, vanwege aardbevingsschade moet onze huisjes worden versterkt, of waarschijnlijker nog, worden gesloopt en nieuwbouw.
Dat betekend in een klap alle dingen van Strega moeten uitzoeken, sorteren en eventueel herbestemmen. Iets waar ik heel langzaam al mee bezig ben, maar wel in mijn tempo.
Geen idee wat de tijd is wanneer dit allemaal gaat spelen, maar begin maart hebben we een vervolgbijeenkomst. De bewoners die terug willen moeten dus twee keer verhuizen, degene die niet terug willen krijgen voorrang bij woningkeuze.

De andere bewoners krijgen een tijdelijke woning toegewezen, mogelijk komen er chalets op het land achter onze huizen.
Wat een ellende, ik ben haast blij dat Strega dit niet meer hoeft mee te maken. Ik slaap er al twee maanden slecht van en heb al tijden geen boek meer gelezen. Daarom was ik ook zelden meer in de SC te vinden.
Wat een gedoe net nu je juist rust en ruimte nodig b hebt.
Sterkte met beslissen en uitzoeken en neem je tijd 😘😚
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_167027317
Ah nee pagan wat een nachtmerrie. Ook in 1x je plek met (mooie) herinneringen weg :*
pi_167027394
quote:
13s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:00 schreef Pagan het volgende:
Hier woon ik. Nog wel.
[ afbeelding ]

Het zat al een tijd in de lucht maar gisteren werd het officieel, vanwege aardbevingsschade moet onze huisjes worden versterkt, of waarschijnlijker nog, worden gesloopt en nieuwbouw.
Dat betekend in een klap alle dingen van Strega moeten uitzoeken, sorteren en eventueel herbestemmen. Iets waar ik heel langzaam al mee bezig ben, maar wel in mijn tempo.
Geen idee wat de tijd is wanneer dit allemaal gaat spelen, maar begin maart hebben we een vervolgbijeenkomst. De bewoners die terug willen moeten dus twee keer verhuizen, degene die niet terug willen krijgen voorrang bij woningkeuze.

De andere bewoners krijgen een tijdelijke woning toegewezen, mogelijk komen er chalets op het land achter onze huizen.
Wat een ellende, ik ben haast blij dat Strega dit niet meer hoeft mee te maken. Ik slaap er al twee maanden slecht van en heb al tijden geen boek meer gelezen. Daarom was ik ook zelden meer in de SC te vinden.
Oh wat balen je eigen plek :'(

Ik hoop dat je ruim de tijd krijgt om alles rustig een plekje te kunnen geven. En ik hoop dat ze met een fatsoenlijke oplossing komen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 1 december 2016 @ 19:01:42 #187
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_167028031
Ik kom terug op mijn eigen plekje hoor. Een energieneutraal huis, dus geen energiekosten meer. Alles fris in de verf, goede kostenvergoeding en op zich een goede gelegenheid om alle ballast die zich in twintig jaar ofzo heeft opgehoopt eens te schiften.
Ik was 'druk' bezig orde op zaken te stellen in huis. Daar ben ik twee maanden geleden mee gekapt. Verven, grondig schoonmaken, laminaat leggen enz. hoeft nu niet meer. Over twee jaar ben ik er misschien wel blij mee, maar nu nog even niet.

Er komt goede begeleiding bij de verhuizing, dat hoef je niet alleen te doen. De burgemeester en verantwoordelijk wethouder zaten erbij gisteren. Zij houden de regie en stemmen het af met Hans Alders. Wij worden een soort pilot project en we moeten rekening houden met de nodige aandacht uit de media.

Aan de ene kant had het van mij wel een jaar later gemogen, aan de andere kant had die verf dan net op de muren gezeten en het laminaat in de slaapkamer gelegen, ga zo maar door. Dan ben je ook flauw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pagan op 02-12-2016 11:53:33 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_167093524
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 19:01 schreef Pagan het volgende:
Ik kom terug op mijn eigen plekje hoor. Een energieneutraal huis, dus geen energiekosten meer. Alles fris in de verf, goede kostenvergoeding en op zich een goede gelegenheid om alle ballast die zich in twintig jaar ofzo heeft opgehoopt eens te schiften.
Ik was 'druk' bezig orde op zaken te stellen in huis. Daar ben ik twee maanden geleden mee gekapt. Verven, grondig schoonmaken, laminaat leggen enz. hoeft nu niet meer. Over twee jaar ben ik er misschien wel blij mee, maar nu nog even niet.

Er komt goede begeleiding bij de verhuizing, dat hoef je niet alleen te doen. De burgemeester en verantwoordelijk wethouder zaten erbij gisteren. Zij houden de regie en stemmen het af met Hans Alders. Wij worden een soort pilot project en we moeten rekening houden met de nodige aandacht uit de media.

Aan de ene kant had het van mij wel een jaar later gemogen, aan de andere kant had die verf dan net op de muren gezeten en het laminaat in de slaapkamer gelegen, ga zo maar door. Dan ben je ook flauw.
Ow Pagan jullie schattige huisje :'( en wat jammer dat je nu niet echt de tijd krijgt om op je eigen tempo alles uit te zoeken
Mooi dat je er toch nog iets positiefs in kunt zien en fijn dat je in ieder geval op dezelfde plek blijft waar zoveel herinneringen zijn :*

quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Kat met identiteitscrisis hier 8)7

[ afbeelding ]
Onslow O+

Hier allebei net weer opgeknapt van een buikgriepje en ook goed nieuws voor mijn man , hij heeft een zenuwblokkade gehad bij de pijnpoli en de pijn is echt stukken minder waardoor hij ook de medicatie drastisch kan verminderen *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 december 2016 @ 10:20:50 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_167112658
Goed nieuws voor meneer Indaha.

Pagan, wat dubbel lijkt me dat. Zoveel herinneringen die letterlijk afgebroken worden. Aan de andere kant een nieuwe start. Wel raar denk ik.

Sta ik hier net de kat uitgebreid voor faalhaas uit te maken omdat er een muis in de keuken zat vanmorgen...

...ga ik koffie zetten en waar trap ik bijna op?

Ja precies. Excuses gemaakt aan de kat :@
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 december 2016 @ 17:47:12 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_167123082
Die uitslover van een faalhaas heeft er gewoon nog eentje gevangen :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:37:58 #191
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_167150838
@Indaha Fijn dat die zenuwblokkade zo goed helpt. Minder meds is altijd ^O^ ^O^ ^O^
Onslow heeft de smaak nu te pakken!

Vandaag brief van de verhuurder: de gemeente probeert onze huizen binnen drie maanden tot gemeentelijk monument te bestempelen. Goed plan, meer bescherming voor de huisjes. Alleen nog sloop als het echt niet anders kan. Sloop omdat dat voordeliger is mag dan geen argument meer zijn.

Onverwacht zat er toch nog iets in mijn schoentje nee geen dooie muis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verkoper was akkoord met mijn bod, terwijl ik het zelf een te laag bod vondt, meer een openingsbod. Ze stonden in een chique villawijk, bij een achterstandsbuurt had ik eerst de serienummers gecontroleerd op diefstal
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 december 2016 @ 19:52:14 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_167151380
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef Pagan het volgende:
Onslow heeft de smaak nu te pakken!

Hij is een goede jager :D Hij heeft er al heel wat gevangen. Ik denk dat de muizen door de kou naar binnen komen en dat hij de komende tijd misschien nog meer te doen krijgt.

Toffe boxen! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_167158018
Wij zitten voor een paar dagen in Praag. Wat een mooie stad O+
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 december 2016 @ 01:16:05 #194
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_167160775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zitten voor een paar dagen in Praag. Wat een mooie stad O+
Veel plezier!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 december 2016 @ 08:26:40 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_167161648
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zitten voor een paar dagen in Praag. Wat een mooie stad O+
Praag is prachtig O+ Veel plezier!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_167179101
Vreselijk koud maar ik vind deze stad echt leuk :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_167183695
Tp veel plezier
Pagan mooi cadeau
Onslow go
pi_167184243
Oh, toch nog hoop voor je huisje Pagan. Energieneutaal nieuw is ook leuk, maar je verliest er vaak wel een hoop charme mee.
En leuk schoencadeautje! :D

Veel plezier Think! Ik ben nog nooit in Praag geweest, maar de verhalen zijn altijd positief :Y.

Onslow on killing spree! lees ik! :o

En wat fijn dat de zenuwblokkade zo goed werkt Indaha! *O*

Volgens mij vergeet ik nog de helft, maar beetje druk :@
pi_167274607
Ik ben met de kerstkaarten bezig. Wat lastig gaat met duim en Bertus die op schoot wil. Mijn schoot niet lekker vindt dus 100 rondjes draait waarbij hij er bijna afvalt.

Ik kwam nog heel veel oude decemberzegels tegen hoop dat ze nog mogen en er geen boete komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door F_r op 12-12-2016 14:44:41 ]
pi_167275042
Ik moet ze nog bestellen :o
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')