De uitspraak 'No shit Sherlock' doet je denken aan een onrustige gemoedstoestand?quote:
Komt goed man maar hey ik vind je echt een harde baas, alleen hou het nu ook gewoon vol met dit kanaal. Leuk te zien dat je ermee doorgaat. Mijn tip is ga niet te enthousiast in een keer teveel vloggen maar kwaliteit boven kwantiteit. Werk aan meerdere projecten en meerdere filmpjes. Of ga treitervloggenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt! Kijken of ik een beetje snel richting de 100 subs kan komen.
Nouja, het is BradgeTV he, dus niet alleen vlogs. Simpel als dat eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Waarom heb je besloten om alle keyboard-gerelateerde video's toch op het 'vlogkanaal' te uploaden, als ik vragen mag?
Kloptquote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef PimD het volgende:
Jij bent degene die 2 weken geleden nog losse kanalen opende voor keyboard en auto vlogs
Zou jij mij in een vlog kunnen vertellen wat je vindt van het feit dat Nederland structureel uitzonderlijk geweld toepaste in Indie in het licht van de recente discussies over zwarte piet?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat vond ik ook een beetje onoverzichtelijk worden
jezus wat een slechte unboxing videoquote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef Paul het volgende:
NIEUW FILMPJE!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed geluid
What the?!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed geluid
Ik vind het geluid er niet op vooruitgegaan met de nieuwe kit, het klinkt nu alsof je de microfoon in de originele verpakking hebt laten zitten.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed geluid
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Heeft hij geen tijd voor gezien zijn vele posts. zijn ban.
Klopt zeer zeker.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:42 schreef tailfox het volgende:
Maar hoezo zoveel filmpjes per dag? Zou een klein aantal per week niet beter zijn kwaliteit boven kwantiteit.
Ik bedoel je moet ook editen en terug kijken
Ik zou die microfoon niet meer gebruiken. Het geluid lijkt zelfs slechter als bij bijvoorbeeld je 1e filmpje (naar de afspraak rijden). Gewoon weer geluid van je telefoon gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2016 02:33 schreef Grunge. het volgende:
Goede shots/compositie in je laatste filmpje! Je filmpjes mogen best iets langer thougb mijns inziens. Ik vind vooral het rauwe documentairegehalte aantrekkelijk.
Dank voor beide tips! Ik ga ze proberen wat langer te maken, en bij die van Slagharen wat commentaar er bij te geven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 02:36 schreef Grunge. het volgende:
Tip voor Slagharen alvast: niet alleen beelden maar vooral ook jouw commentaren! Verder wens ik je heel veel plezier.
Geluid van mijn telefoon is erg goed, maar geeft veel omgevingsgeluid weer, die Zoom doet dit niet. En het is ook nog een kwestie van beter afstellen hoor, die Zoom is een stuk beter als je eenmaal fatsoenlijk weet hoe 'ie werkt, komt goedquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zou die microfoon niet meer gebruiken. Het geluid lijkt zelfs slechter als bij bijvoorbeeld je 1e filmpje (naar de afspraak rijden). Gewoon weer geluid van je telefoon gebruiken.
Braddie waarom was je hier niet bij als verslaggever ter plaatse?quote:In de Pieter Postlaan in Hilversum woedde vanochtend kort een brand. De brandweer was op tijd ter plaatse om nog grotere schade te voorkomen.
Vanochtend.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:47 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Braddie waarom was je hier niet bij als verslaggever ter plaatse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |