Misschien niet echt gepast, maar goed daarom mag ik wel gewoon zeuren op andere weggebruikers, heb er zeker lang over gedaan dat staat buiten kijf maar die mensen die ik bekritiseer weten niet dat degene die hun bekritiseert z`n praktijkexamen een x aantal keer heeft over moeten doen door faalangst.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:40 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Amusant hoor, maar in hoeverre zijn dit soort filmpjes gepast met in het achterhoofd jouw manier van het halen van het rijbewijs
Dat kwam er ook echt op een enorm gemeende manier uit "Ja, sorryyyquote:Op woensdag 28 september 2016 23:47 schreef hugecooll het volgende:
Ach die jochies zeiden iig nog sorry
Wanneer reed ik door rood?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:51 schreef Rockefellow het volgende:
Je reed door rood.
Vermakelijk filmpje. Ik acht de kans redelijk groot dat je een keer tegen een vuist aanloopt.
Hier scoor je geen punten mee. Jezus.quote:
Ja, het is inderdaad (zoals hier al voorbij kwam) Niet heel slim om dit online te zetten.quote:
Eindelijk dat je het zelf ook door hebt.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad (zoals hier al voorbij kwam) Niet heel slim om dit online te zetten.
Als er nou echt iets gebeurd is het een ander verhaal, maar dit is puur zeuren om het zeuren
Morgen komt er een unboxing online.
Ik leer het welquote:Op donderdag 29 september 2016 01:02 schreef GokHoogte het volgende:
[..]
Eindelijk dat je het zelf ook door hebt.
Word helemaal goed gemaakt manquote:Op donderdag 29 september 2016 01:18 schreef Travel. het volgende:
Weer te laat. Wat een jammerlijk leven heb ik toch.
Nogmaals, let op je dt-gebruik.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Word helemaal goed gemaakt man
Ja, zal het proberen, mijn Nederlands is niet zo best als het daar op aankomtquote:Op donderdag 29 september 2016 01:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nogmaals, let op je dt-gebruik.
Is gewoon de gebiedende wijsquote:Op donderdag 29 september 2016 01:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nogmaals, let op je dt-gebruik.
Misschien moet je het compenseren met stukjes waar je in je auto complimenten uitdeelt aan verkeersdeelnemers die zich wel houden aan de regelsquote:Op donderdag 29 september 2016 01:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik leer het wel
Die vlogs zijn wel leuk, en die muziekfilmpjes laten ook een andere kant van mij zien (het muzikale aspect) Maar als ik die dashcam dingen online zet schetsen mensen ook zo`n beeld van mij alsof ik een of andere zeikerd ben
Wat redelijk meevalt
+1 voor De Complimenterende Chauffeur!quote:Op donderdag 29 september 2016 08:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien moet je het compenseren met stukjes waar je in je auto complimenten uitdeelt aan verkeersdeelnemers die zich wel houden aan de regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |