Eens.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die job coaches zijn ook een vorm van bezigheidstherapie. Het gaat natuurlijk nergens over om lijstjes op te stellen met banen die je leuk lijken als je nergens gekwalificeerd voor bent. Ga eerst daar naar kijken en ga daarvan uit verder.
Straks komt er weer wat leuks opquote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
Stiekem wacht ik ook op een nieuwe vlog
Maarja dan maar de keyboardhits kijken
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Straks komt er weer wat leuks op
Tokkie met ck schrijven en Wollah roepen, en dan óók nog eens klagen over Frans Bauerquote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef IDkaart het volgende:
[..]
wollah ging over Frans Bauer is tockiemuziek
De Q&A's zijn pleite omdat ik een ander kanaal heb nu hequote:Op woensdag 28 september 2016 21:52 schreef starla het volgende:
Waar zijn de Q&A's goos?
Had 10 zeer interessant vragen voor je bedacht en dan negeer je deze gewoon.
Niet zo chic van je Brad, een echte man heeft natuurlijk alles over voor een vrouw. Of ben je een mannelijke feminist?
Ik vind het maar knap dat je wel allemaal plannen kunt maken voor je vlogjes.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wil na het weekend weer een Q&A doen
Wat is hier knap aan?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:07 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik vind het maar knap dat je wel allemaal plannen kunt maken voor je vlogjes.
Een muziekvideo.quote:
Dan zal ik alvast al mijn kennis van de verkeersregels in de hoogste staat van paraatheid brengen voor een eventuele kritische noot.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jazeker.
Straks een dashcamcompilatie
Ik vind stinksnol echt een mooi woord.quote:
Jawel, gebruik altijd m`n richting, kan er niet tegen als mensen hem niet gebruiken dus let er altijd extra opquote:Op woensdag 28 september 2016 23:38 schreef ambertje90 het volgende:
Geen richtingaanwijzer bij die laatste?
Amusant hoor, maar in hoeverre zijn dit soort filmpjes gepast met in het achterhoofd jouw manier van het halen van het rijbewijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |