Dus al die jaren dat je Wajong hebt gehad is er nooit een 'verplichting' geweest in de zin van afspraken/meetings met jobcoaches, zoeken naar een opleiding of allerlei banen die je krijgt aangeboden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal muziek/chauffeur gerelateerd zijnMaar geen idee welke nog
Oh neequote:
Why 's nachts?quote:Op woensdag 28 september 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga mijn uploads zo indelen trouwens:
Overdag 2.
S'nachts 2.
Bijvoorbeeld om 4 uur s'middags 2 filmpjes en dan om 1 uur 's nachts weer 2.
Omdat je dan wel een stroom van filmpjes hebt, maar het dan niet heel erg vervelend word, omdat er dan in elk geval minimaal 12 uur tussen zit.quote:
jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Fascinerend. Ik vraag me af of dit onbewerkte stemhoogte is?
Ik wil antwoord.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:08 schreef Paul het volgende:
Maar waarom post je Bassie en Adriaan muziek, straks krijg je weer gezeik
Weet je zeker dat we Brad in een vrachtwagen willen hebben? En lol instruxteur moest lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:38 schreef BalotelliFan het volgende:
10 banen die braad goed zou kunnen
1. Taxichauffeur
2. Vrachtwagenchauffeur
3. Koerier
4. Rij-instructeur
5. Schoonmaker
6. Keukenhulp
7. Auto-monteur
8. Verkoopmedewerker
9. Vuilnisman
10. Muzikant
Het schijnt dat je niet eens Nederlands hoeft te kennen om voor het examen tot rij-instructeur te slagen. 😂quote:Op woensdag 28 september 2016 00:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we Brad in een vrachtwagen willen hebben? En lol instruxteur moest lachen.
Misschien wat voor jou dan? Maar ik maakte mij meer zorgen om het noodzakelijke verkeersinzicht.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:48 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het schijnt dat je niet eens Nederlands hoeft te kennen om voor het examen tot rij-instructeur te slagen. 😂
moet je eerst 5 jaar een rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 28 september 2016 00:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou dan? Maar ik maakte mij meer zorgen om het noodzakelijke verkeersinzicht.
quote:Op woensdag 28 september 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga mijn uploads zo indelen trouwens:
Overdag 2.
S'nachts 2.
Bijvoorbeeld om 4 uur s'middags 2 filmpjes en dan om 1 uur 's nachts weer 2.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:31 schreef chroestjov het volgende:
Komt er vannacht nog een nachtelijke wandeling door de Gijsbrecht online?
Ik moest lachen om je opmerking van er meldt zich een nieuwe vlogger: Bradgetv. Maar waa volgens mij in andere topic overal Brad hier.quote:
Jij maakt een filmpje dat je een afspraak hebt en 10 keuzes moet opgeven voor werk dat je wilt doen.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Laat maar zitten ookAls je er zo nodig iets over wil weten zoek dan gewoon op de site, staat genoeg aangegeven waarschijnlijk.
Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:38 schreef BalotelliFan het volgende:
10 banen die braad goed zou kunnen
1. Taxichauffeur Daar moet je een goede babbel voor hebben
2.Vrachtwagenchauffeur Te gevaarlijk zonder verkeersinzicht
3. Koerier Te kleine auto
4. Rij-instructeur Te weinig verkeersinzicht
5.Schoonmaker Heb je zijn hok gezien?
6. Keukenhulp In een tostibar?
8. Verkoopmedewerker Ook hier weer een vlotte babbel nodig
9. Vuilnisman Geen conditie
10. Muzikant Hmm dan kan ik over de looks beginnen maar dat doen we maar niet
Je kan ook een eerdere video uploaden, waarschijnlijk heb je minimaal 5 of 6 video's op voorraad die betrekking hebben op de Gijsbrecht.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, geen gijsbrecht vannacht
Ja, dat was weer ergens anders, ik begin langzaam maar zeker het overzicht kwijt te raken door al die verschillende kanalen en topics/reeksen.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je opmerking van er meldt zich een nieuwe vlogger: Bradgetv. Maar waa volgens mij in andere topic overal Brad hier.
Nou, ik bewaar dus helemaal niets eigenlijk qua wat ik filmquote:Op woensdag 28 september 2016 03:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je kan ook een eerdere video uploaden, waarschijnlijk heb je minimaal 5 of 6 video's op voorraad die betrekking hebben op de Gijsbrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |