Mwa, ik heb fulltime in een muziekzaak gewerkt 2,5 jaar lang, dus het kan wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat iets in de muziek meer als bijbaan wordt gezien dan als een echte job. Waarom geen orderpicker of heftruckchauffeur of zoiets. Dan heb je veel meer kans op een baan.
Pa én Ma? dat zou een unicum wezen want die zijn al 12 jaar gescheiden a.s kerstnacht.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:17 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten op de beelden van de avonturen in Slagharen. Wellicht dat we ook pa en ma nog voorbij zien komen? Wie gaan er nog meer mee?
Nee, heb er vandaag 3 opgenomen.quote:
"A.s. kerstnacht." Dat klinkt als een verhaal wat een vlog waard is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pa én Ma? dat zou een unicum wezen want die zijn al 12 jaar gescheiden a.s kerstnacht.
Voor je 12 fans.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is ook zéker vlog waardig.
Maar dat gaat niet gebeuren
Dus al die jaren dat je Wajong hebt gehad is er nooit een 'verplichting' geweest in de zin van afspraken/meetings met jobcoaches, zoeken naar een opleiding of allerlei banen die je krijgt aangeboden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal muziek/chauffeur gerelateerd zijnMaar geen idee welke nog
Oh neequote:
Why 's nachts?quote:Op woensdag 28 september 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga mijn uploads zo indelen trouwens:
Overdag 2.
S'nachts 2.
Bijvoorbeeld om 4 uur s'middags 2 filmpjes en dan om 1 uur 's nachts weer 2.
Omdat je dan wel een stroom van filmpjes hebt, maar het dan niet heel erg vervelend word, omdat er dan in elk geval minimaal 12 uur tussen zit.quote:
jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Fascinerend. Ik vraag me af of dit onbewerkte stemhoogte is?
Ik wil antwoord.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:08 schreef Paul het volgende:
Maar waarom post je Bassie en Adriaan muziek, straks krijg je weer gezeik
Weet je zeker dat we Brad in een vrachtwagen willen hebben? En lol instruxteur moest lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:38 schreef BalotelliFan het volgende:
10 banen die braad goed zou kunnen
1. Taxichauffeur
2. Vrachtwagenchauffeur
3. Koerier
4. Rij-instructeur
5. Schoonmaker
6. Keukenhulp
7. Auto-monteur
8. Verkoopmedewerker
9. Vuilnisman
10. Muzikant
Het schijnt dat je niet eens Nederlands hoeft te kennen om voor het examen tot rij-instructeur te slagen. 😂quote:Op woensdag 28 september 2016 00:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we Brad in een vrachtwagen willen hebben? En lol instruxteur moest lachen.
Misschien wat voor jou dan? Maar ik maakte mij meer zorgen om het noodzakelijke verkeersinzicht.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:48 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het schijnt dat je niet eens Nederlands hoeft te kennen om voor het examen tot rij-instructeur te slagen. 😂
moet je eerst 5 jaar een rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 28 september 2016 00:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou dan? Maar ik maakte mij meer zorgen om het noodzakelijke verkeersinzicht.
quote:Op woensdag 28 september 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga mijn uploads zo indelen trouwens:
Overdag 2.
S'nachts 2.
Bijvoorbeeld om 4 uur s'middags 2 filmpjes en dan om 1 uur 's nachts weer 2.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:31 schreef chroestjov het volgende:
Komt er vannacht nog een nachtelijke wandeling door de Gijsbrecht online?
Ik moest lachen om je opmerking van er meldt zich een nieuwe vlogger: Bradgetv. Maar waa volgens mij in andere topic overal Brad hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |