Zet je "Op naar een afspraak" eens stil op 0:20.quote:
so far for: eerst even een tijdje nadenken over je vloggen....quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik had die introductie al opgenomen eergisternacht, maar wilde wachten tot het intro er was.
Jepz!quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:46 schreef Mr.Ping het volgende:
Dus na het weekend kunnen we een filmpje in het ponniepark verwachten!
Ach, ik doe er niemand kwaad meequote:Op dinsdag 27 september 2016 20:40 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
so far for: eerst even een tijdje nadenken over je vloggen....
Montage alles, maar nu komen er zeker minder nu je meer kwaliteitsfilmpjes maaktquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, vond het 2e filmpje ook wel oke eigenlijk
Ik denk dat iets in de muziek meer als bijbaan wordt gezien dan als een echte job. Waarom geen orderpicker of heftruckchauffeur of zoiets. Dan heb je veel meer kans op een baan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal muziek/chauffeur gerelateerd zijnMaar geen idee welke nog
Dat deed je wel en daarom verwijderde je alles toch weer de laatste keer?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach, ik doe er niemand kwaad mee
Hoe lang ben je nou al op zoek? Nog steeds niet over nagedacht wat je nou eigenlijk wilt?quote:
Mwa, ik heb fulltime in een muziekzaak gewerkt 2,5 jaar lang, dus het kan wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat iets in de muziek meer als bijbaan wordt gezien dan als een echte job. Waarom geen orderpicker of heftruckchauffeur of zoiets. Dan heb je veel meer kans op een baan.
Pa én Ma? dat zou een unicum wezen want die zijn al 12 jaar gescheiden a.s kerstnacht.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:17 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten op de beelden van de avonturen in Slagharen. Wellicht dat we ook pa en ma nog voorbij zien komen? Wie gaan er nog meer mee?
Nee, heb er vandaag 3 opgenomen.quote:
"A.s. kerstnacht." Dat klinkt als een verhaal wat een vlog waard is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pa én Ma? dat zou een unicum wezen want die zijn al 12 jaar gescheiden a.s kerstnacht.
Voor je 12 fans.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is ook zéker vlog waardig.
Maar dat gaat niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |