Mods zorgplicht? lol.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:11 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat je als mod ook een soort zorgplicht hebt. Om maar toe te staan dat iemand die duidelijk niet 100% is zijn content te laten plaatsen om vervolgens site-breed belachelijk gemaakt te worden slaat natuurlijk nergens op.
En 'leuk houden voor iedereen', hoe bedoel je dat, want jij weet net zo goed als ik dat er hier niemand komt voor de daadwerkelijke content van zijn filmpjes.
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:25 schreef sneakydesert het volgende:
En een soort van afsluiting is ook wel fijn, iets van "bedankt voor het kijken en vergeet niet te abonneren".
Ja toch, met wat positieve feedback worden de filmpjes vanzelf beterquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit.
En al die gasten hier die hem zo lopen af te zeiken, je moeder.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ja toch, met wat positieve feedback worden de filmpjes vanzelf beter
30 40 minuten is natuurlijk bijwijze van, maar als ik een week weg ga bijvoorbeeld, of zoals a.s weekend, 3 dagen, zullen die vlogjes wel wat langer worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt.
Hij moet het gwn niet meer verwijderen en twee keer nadenken voor hij iets op het internet gooit.
En 'vlogs' van 30 a 40 minuten daar zit nou echt niemand op te wachten, ook niet op 'vlogs' van 1 minuut. Het beste is gwn 10 minuten, is lang zat.
Ik probeer het een beetje discreet te houden, kan moeilijk op YouTube zetten wat ik ga doen, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:25 schreef sneakydesert het volgende:
Leuk filmpje van je afspraak, rond 1.30 hoor ik alleen wel een vervelend geluid op de achtergrond. Daarbij had ik het wel fijn gevonden als je van te voren zegt wat voor afspraak je hebtEn een soort van afsluiting is ook wel fijn, iets van "bedankt voor het kijken en vergeet niet te abonneren".
Ben benieuwd naar je volgende vlog.
Moet je niet doen, dan wordt het te lang.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
30 40 minuten is natuurlijk bijwijze van, maar als ik een week weg ga bijvoorbeeld, of zoals a.s weekend, 3 dagen, zullen die vlogjes wel wat langer worden.
1 a 2 video's per dag maximaal, wil ik wel hanteren ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moet je niet doen, dan wordt het te lang.
En 1 a 2 video's per dag maximaal.
Hoezo is dat beter dan alle filmpjes van m`n vorige account?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:34 schreef Daantke het volgende:
Ff serieus, dat tweede filmpje uit de OP is al wel beter dan alle filmpjes van je vorige account bij elkaar opgeteld. En goeie intro.
Daarom.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoezo is dat beter dan alle filmpjes van m`n vorige account?
Alsof een twingo 180 haalt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom.
Maak eens een filmpje van 10 minuten en ga dan 180 rijden op de Duitse wegen.
Omdat daar elk filmpje 1 shot was en je alleen maar in je schuurtje nieuwsberichten op zat te lezen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoezo is dat beter dan alle filmpjes van m`n vorige account?
Kut, dat is waar, 140 dan?quote:
ye, gewoon aanzetten en rustig in slaap dommelen onder het genot van Braddies zwoele stemquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt.
Hij moet het gwn niet meer verwijderen en twee keer nadenken voor hij iets op het internet gooit.
En 'vlogs' van 30 a 40 minuten daar zit nou echt niemand op te wachten, ook niet op 'vlogs' van 1 minuut. Het beste is gwn 10 minuten, is lang zat.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ye, gewoon aanzetten en rustig in slaap dommelen onder het genot van Braddies zwoele stem
Commentaar op users van het fok!forum was best wel vermakelijk. Liekendiek en zo afzeiken was dan weer een beetje te veel van het goede. Dat heeft toch een hoog ik ken nog een grap voor op de rommelmarkt" gehalte.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Omdat daar elk filmpje 1 shot was en je alleen maar in je schuurtje nieuwsberichten op zat te lezen.
True.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Commentaar op users van het fok!forum was best wel vermakelijk. Liekendiek en zo afzeiken was dan weer een beetje te veel van het goede. Dat heeft toch een hoog ik ken nog een grap voor op de rommelmarkt" gehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |