quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Doe het dan met stijl en wacht die paar maanden nog even tot de volgende oud en nieuw
Welke van de twee? Die tot de huilende professor of die erna?quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:15 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie dat je ook muziek maakt. Zou je de Bassie en Adriaan tune een keer kunnen spelen
Ik ken alleen Hallo vriendjes en vriendinnetjes...quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Welke van de twee? Die tot de huilende professor of die erna?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik ken alleen Hallo vriendjes en vriendinnetjes...
Maar doe eens gek en doe ze allebei
Boutje in m`n deurklink?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:06 schreef ambertje90 het volgende:
Doe eens een boutje in je deurklink.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:30 schreef Sander166 het volgende:
"En maak jullie geen zorgen, kanaal word niet meer verwijderd of wat dan ook"
Mods zorgplicht? lol.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:11 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat je als mod ook een soort zorgplicht hebt. Om maar toe te staan dat iemand die duidelijk niet 100% is zijn content te laten plaatsen om vervolgens site-breed belachelijk gemaakt te worden slaat natuurlijk nergens op.
En 'leuk houden voor iedereen', hoe bedoel je dat, want jij weet net zo goed als ik dat er hier niemand komt voor de daadwerkelijke content van zijn filmpjes.
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:25 schreef sneakydesert het volgende:
En een soort van afsluiting is ook wel fijn, iets van "bedankt voor het kijken en vergeet niet te abonneren".
Ja toch, met wat positieve feedback worden de filmpjes vanzelf beterquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit.
En al die gasten hier die hem zo lopen af te zeiken, je moeder.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ja toch, met wat positieve feedback worden de filmpjes vanzelf beter
30 40 minuten is natuurlijk bijwijze van, maar als ik een week weg ga bijvoorbeeld, of zoals a.s weekend, 3 dagen, zullen die vlogjes wel wat langer worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt.
Hij moet het gwn niet meer verwijderen en twee keer nadenken voor hij iets op het internet gooit.
En 'vlogs' van 30 a 40 minuten daar zit nou echt niemand op te wachten, ook niet op 'vlogs' van 1 minuut. Het beste is gwn 10 minuten, is lang zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |