Bedankt voor het meldenquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:26 schreef Kamina het volgende:
Magnetronkoffie zit weer verwensingen te maken aan mijn adres, ditmaal in het ADHD-topic.
Liever daar dan in het sociale contacten-topic, want daar heeft hij met zijn doelstelling niets te zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:19 schreef K44S het volgende:
Ik wil dan niet de moraalridder uithangen maar D. Is weer flink bezig in datingtopic
Nog beter : In geen van de 2 topics.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Kamina het volgende:
[..]
Liever daar dan in het sociale contacten-topic, want daar heeft hij met zijn doelstelling niets te zoeken.
Hij post ontopic en zo lang het nog een beetje fatsoenlijk blijft mag hij gewoon postenquote:Op woensdag 7 december 2016 07:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Nog beter : In geen van de 2 topics.
Okquote:Op woensdag 7 december 2016 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij post ontopic en zo lang het nog een beetje fatsoenlijk blijft mag hij gewoon posten.
Dat klopt. Maar ik kan iemand niet verbieden ergens te posten of posts weghalen als die posts ontopic zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:47 schreef Allures het volgende:
Maar mag ontopic maat een herhaling van zetten x2836 zonder voortgang? Want dat kan een topic of reeks natuurlijk ook verzieken en hoe mensen op hem reageren ook
Op een gegeven moment is alles gezegd als er niks veranderd lijkt me
Gewoon het topic lezen, zelfde verhaal.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Als iedereen nou gewoon eens gezellig Groundhog Day gaat kijken vanavond! Aanradertje! Is het ook even wat rustiger hier, omdat iedereen TV aan het kijken is
Nee want dan zou het positieve beleid op de schop moeten.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:56 schreef Allures het volgende:
Dat lijkt me een serieus gat in het beleid en dat daar ook makelijk een regeltje op te schrijven is
Nee joh. Dat is saai.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Als iedereen in dat topic nou gewoon succesvol date kunnen ze daar zelf weg
Hoezo is dat een gat? Heel FOK! bestaat uit herhaling van zetten wat dat betreft. In de OP staat dat een topic claimen niet toegestaan is, dat is het enige dat we voor nu kunnen doen.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:56 schreef Allures het volgende:
Dat lijkt me een serieus gat in het beleid en dat daar ook makelijk een regeltje op te schrijven is
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:06 schreef Allures het volgende:
Omdat je reeks er aan gaat en dynamiek tussen users verzuren
Beetje raar om te doen alsof dat niet zo is
Wat stel je voor, bepaalde users maar verbieden te posten ook al is het ontopic?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:09 schreef Allures het volgende:
[..]
dan is het toch een gat in het beleid
Goed puntquote:Op woensdag 7 december 2016 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
De policy zegt natuurlijk ook dat FOK! voor iedereen leuk moet zijn. In de praktijk is het echter zo dat dit uitgewerkt wordt naar 'iedereen moet mogen blijven posten en als het je niet aanstaat dan negeer je het maar', waarmee FOK! dan vooral 'leuk' is voor de stoorzenders, en niet voor 'de rest'. Daar zit de fout. In de interpretatie en priotiteiten die gelegd worden bij het idee dat FOK! voor 'iedereen' leuk moet zijn. In plaats van gaan voor de meerderheid bij een onmogelijk doel om iedereen gelukkig te houden, gaat men hier voor de minderheid.
Ditquote:Op woensdag 7 december 2016 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
De policy zegt natuurlijk ook dat FOK! voor iedereen leuk moet zijn. In de praktijk is het echter zo dat dit uitgewerkt wordt naar 'iedereen moet mogen blijven posten en als het je niet aanstaat dan negeer je het maar', waarmee FOK! dan vooral 'leuk' is voor de stoorzenders, en niet voor 'de rest'. Daar zit de fout. In de interpretatie en priotiteiten die gelegd worden bij het idee dat FOK! voor 'iedereen' leuk moet zijn. In plaats van gaan voor de meerderheid bij een onmogelijk doel om iedereen gelukkig te houden, gaat men hier voor de minderheid.
Dit. Echt, er zijn 2 users die bij mij het bloed onder mn nagels vandaan kunnen halen en het slechtste in me naar boven halenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit
Mensen die het leuk vinden om te reageren vinden het vooral leuk om te trollen en olie op het vuurtje te gooien
En bij anderen zit denk ik gewoon echt een deel frustratie.
Toen ik nog op hem reageerde was dat bij mij wel zo in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |