Laatste keer wel, toen was in 10 minuten te laat.quote:Op maandag 26 september 2016 21:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Ik denk niet dat ze op jou zit te wachten?!
Lekkere indruk wek je danquote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Laatste keer wel, toen was in 10 minuten te laat.
Wil jou wel eens zien met hyperdontia, maatje.quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij krijgt altijd verdovingen bij de tandarts? Dan moet ze je sowieso niet met je kutgebit.
Wat kan ik zeggen? Ik ben een diva.quote:
Eerste dat je in deze draad zegt dat werkelijk een punt vormt. Bravo!quote:Op maandag 26 september 2016 21:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat een behoeftigheid zeg.
Zo herkenbaar
Het punt is ze heeft inmiddels alweer alles gefixed. Ik zit eraan te denken om heel hard met een fiets door het bos heen te gaan crossen totdat ik met mijn tanden op mijn stuur val.quote:Op maandag 26 september 2016 21:35 schreef EggsTC het volgende:
Heb je wel normale gesprekken met der dan? Dan kan je t redelijk wagen om eens wat info deruit te trekken. Als het alleen ; ga maar zitten, heb je last? ik ga even kijken, zo dat is weer goed, doei... is ... tja, dan wordt het wat lastiger he.
Prima idee, anders kan ik wel een handje helpenquote:Op maandag 26 september 2016 21:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Eerste dat je in deze draad zegt dat werkelijk een punt vormt. Bravo!
[..]
Het punt is ze heeft inmiddels alweer alles gefixed. Ik zit eraan te denken om heel hard met een fiets door het bos heen te gaan crossen totdat ik met mijn tanden op mijn stuur val.
Goed idee?
Graag! mag je achterop zitten en even mee duwen als ik voorover knal!quote:Op maandag 26 september 2016 21:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Prima idee, anders kan ik wel een handje helpen
Tsja de overgangen van trekken en boren zijn natuurlijk niet zo heel erg grootquote:Op maandag 26 september 2016 21:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Gewoon als je gaat liggen je pimmel te voorschijn halen en zeggen: "neem die ook even onder handen"
Voordat zij iets gaat fixen fix ik haar eerstquote:Op maandag 26 september 2016 21:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Graag! mag je achterop zitten en even mee duwen als ik voorover knal!
Meer te fixen voor haar!
[..]
Tsja de overgangen van trekken en boren zijn natuurlijk niet zo heel erg groot
Als je geen foto van haar plaatst kunnen we ook geen goed advies geven.quote:Op maandag 26 september 2016 21:24 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zonder dollen. Echt een enorm ontiegelijk lekker wijf.
Echter, ik kan niet zien of ze getrouwd is gezien naar ik aan neem ze geen ringen dragen tijdens het werk. Ook vind ik het verdomt moeilijk om dingen te vragen / opperen, het is compleet niet de situatie ervoor. En als je eenmaal klaar bent daar zit je met een bek vol locale verdoving en loop je half kwijlend maar weer naar buiten.
Dat kwijlen is bij mij overigens al bij het naar binnen lopen als ik haar zie.
Iemand tips / suggesties hoe ik haar kan versieren? Of haar laten weten dat ik haar enorm ontiegelijk geil vind zonder over te komen als een creep?
(Wat ik overigens wel ben, maar dat hoeft zij niet te weten)
En nee, ik post geen foto's uit privacy overwegingen.
quote:Op maandag 26 september 2016 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voordat zij iets gaat fixen fix ik haar eerst
Ik speel muziek in de Josti band en verdien 2,74 per uur.quote:Op maandag 26 september 2016 21:42 schreef D.D.W. het volgende:
Om je goed advies te geven moet ik eerst je salaris en je functie weten.
quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Laatste keer wel, toen was in 10 minuten te laat.
Of hij kan de facebook hier plaatsen zodat we TS helpen met het fixen van een blind date. Zelfs autisten verdienen het om op een date te gaan.quote:Op maandag 26 september 2016 21:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zoek d'r op Facebook op en check of ze een vriend heeft.
En post een pic hier dan, of DM hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |