abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2000 @ 22:07:52 #51
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_490296
Dat deed ik ook niet, ik maakte een opmerking en stelde je een vraag om je uit te dagen, want inderdaad, wat interesseren mij nou jouw of Annets borsten (uiers kunnen bovendien ook erg mooi zijn). Ik trek het gewoon niet als vrouwen onderling niet solidair zijn maar elkaar vliegen afvangen met zoiets onbelangrijks als borstomvang, we zijn toch geen jaloers kippen eh.. koeien ?
pi_490314
welluke borsten ????

Nee, ut is kranig gesteld met de cups in BB2K.

Proost
pi_490386
Het is geen kwestie van solidariteit denk ik. Ok, misschien ben ik dan niet altijd even lief tegen mijn mede vrouwelijke collega's en ben ik stukke beter bedeeld (qua borsten dan) dan de meiden in BB, maar dat komt toch zeker niet voort uit jaloezie.

Misschien had ik het iets genuanceerder neer kunnen zetten, maar het was natuurlijk ook net als jou, mijn bedoeling om een beetje reacties uit te lokken.

Verder ben ik een liefhebber van volle borsten die, of ze nu hangen of niet, dat maakt niet uit, in mijn handen passen, en ik had graag ook zo'n stelletje in BB mogen bewonderen. Misschien BB3?

Nu wil ik de borsten bij deze laten rusten. Je moet die dingen ook niet eindeloos uit gaan melken natuurlijk

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
  donderdag 23 november 2000 @ 23:56:07 #54
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_490531
HAHA, goed idee BB(Big Breasts)3 !
en oja, sorry als ik je gekwetst hebt want je bent verder wel erg cool (volgens mij)
;D (van icoontjes plaatsen snap ik nog nix...)
pi_491119
Hahaha Big Breast 3, da's een goeie

Je hebt me niet gekwets hoor Kijknooit. Vind het juist wel leuk dat je op mijn relaas reageert. Je lijkt me wel een gezellig en grappig iemand.
Zeg heb je ook een e-mail adres, of wordt het dan te persoonlijk?

*oh ja, die smileys zijn niet zo moeilijk hoor, gewoon een kwestie van naaapen *

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
  dinsdag 28 november 2000 @ 14:04:50 #56
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_500698
haidie ! sorry voor de late reactie, maar ik heb niet altijd zin/tijd om op FokForum te zitten, natuurlijk kun je me mailen als je wilt, mijn e-mail adres is linda_p70@hotmail.com


tot horens !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')