maak dat de pvv tokkies maar wijs hahaquote:Op maandag 26 september 2016 18:12 schreef BalotelliFan het volgende:
Maar dat betekent toch niet dat alle marokkanen per se nooit anti-semitisch zijn?
Net als dat het niet hoeft te betekenen dat alle marokkanen anti-semitisch zijn als een enkele van die groep dat zijn.
Niet alle PVV-stemmers zijn tokkies, precies om dezelfde reden die ik net noemde.quote:Op maandag 26 september 2016 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
maak dat de pvv tokkies maar wijs haha
zijn Nederlandse jongerenquote:Op maandag 26 september 2016 18:15 schreef Sigaartje het volgende:
In mijn land leven Joden, Christenen en Moslims gewoon vredig naast elkaar en werken ze zelfs samen. Het was voor mij heel erg nieuw dat Marokkanen Joodse gedenkdagen, 4 mei verstoren en Joodse graven vernielen.
Janken om generalisatie en dan dit doen.quote:Op maandag 26 september 2016 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
maak dat de pvv tokkies maar wijs haha
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 26 september 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Marokkaanse joden leven al voor eeuwennnn in vrede in Marokko,terwijl ze in NL nog geen 100 jaar geleden werden verraden voor een halve brood.
Klacht: Marokkanen als antisemieten bestempelen, hypocrieten.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5492831
Je voelt je aangesproken ?quote:Op maandag 26 september 2016 18:22 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Janken om generalisatie en dan dit doen.![]()
okquote:Op maandag 26 september 2016 18:47 schreef Hamzoef het volgende:
TT komt niet overeen met OP.
Slecht topic dus. Onterechte klacht.
Maar PSV is wel leuk begrijp ik.quote:Op maandag 26 september 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Marokkaanse joden leven al voor eeuwennnn in vrede in Marokko,terwijl ze in NL nog geen 100 jaar geleden werden verraden voor een halve brood.
Klacht: Marokkanen als antisemieten bestempelen, hypocrieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |