quote:Op maandag 26 september 2016 18:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
lel.
(Die waren misschien nog wel lelijker..)
Gea is echt een naam voor iemand van diep in de 50 trouwensquote:Op maandag 26 september 2016 18:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
lel.
Die zal zeker geen 40 meer geweest zijn, inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2016 18:54 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
[..]
Gea is echt een naam voor iemand van diep in de 50 trouwens
Dat was ook grappig, maar als je er op in gaat zit je zo met een topicverneukende discussie die nergens op uit gaat lopen.quote:Op maandag 26 september 2016 18:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig toen ie over zelfrespect begon, eigenlijk.
Zij was toch je ex?quote:Op maandag 26 september 2016 18:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
lel.
Het was zo'n goed topic hequote:Op maandag 26 september 2016 18:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat was ook grappig, maar als je er op in gaat zit je zo met een topicverneukende discussie die nergens op uit gaat lopen.
Braddie, dat jouw tieten al zijn gaan hangen omdat ze groter zijn geeft geen vrijbrief om die van anderen belachelijk te maken hè.quote:Op maandag 26 september 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat een ranzige tetten
Ik hou van aandacht, positief, negatief, maakt niet uit.
Maar je edele delen zo publiekelijk op internet zetten? Sjongejongejonge
Als het nou een paar lekkere boobs waren oke, maar deze uiers?
hommo.quote:Op maandag 26 september 2016 19:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie tieten hoor Mapima, flaunt it girl.
Braddie doet niet meer mee jongens.quote:Op maandag 26 september 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat een ranzige tetten
Dit. En hij valt op vrouwen met strakke siliconen neptieten hahahah.quote:Op maandag 26 september 2016 18:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Braddie, dat jouw tieten al zijn gaan hangen omdat ze groter zijn geeft geen vrijbrief om die van anderen belachelijk te maken hè.
stel je voor dat zelfs braddie je niet zou rakenquote:Op maandag 26 september 2016 19:02 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dit. En hij valt op vrouwen met strakke siliconen neptieten hahahah.
z'n buik hangt ervoorquote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
stel je voor dat zelfs braddie je niet zou raken
Volgens zichzelf sowieso al. Hij was eerder vandaag zogenaamd weggegaan om na te denken. Lol.quote:Op maandag 26 september 2016 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie doet niet meer mee jongens.
hij liegt hij liegt hij liegt.quote:Op maandag 26 september 2016 19:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Volgens zichzelf sowieso al. Hij was eerder vandaag zogenaamd weggegaan om na te denken. Lol.
Hij was gewoon op fok... en kon de kans om jou af te zeiken niet aan zich laten voorbijgaan.quote:
miss moet hij gewoon gaan werken zodat hij geen tijd meer heeft om aandacht te schenken aan mijquote:Op maandag 26 september 2016 19:07 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hij was gewoon op fok... en kon de kans om jou af te zeiken niet aan zich laten voorbijgaan.
quote:Op maandag 26 september 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga er van tussen, even een beetje nadenken, heb nu ff geen zin meer in het "mens zijn" om het even zo te noemen.
Afscheid nemen van FOK! voor onbepaalde tijd.
Mocht ik ooit weer een YouTube kanaal starten dan zien jullie dat vast ooit wel weer.
Doei.
En het was ( voor een deel ) Gezellig
:squote:Op maandag 26 september 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat een ranzige tetten
Ik hou van aandacht, positief, negatief, maakt niet uit.
Maar je edele delen zo publiekelijk op internet zetten? Sjongejongejonge
Volgens mij zit deze jongen te FOK!'en terwijl hij onder invloed is van psychiatrische stoornissen.quote:
Maar deze keer waren er natuurlijk de tieten van mapima, snap wel dat de verleiding dan lastiger te weerstaan is.quote:
Wrs zit hij al een uur naar die foto te starenquote:Op maandag 26 september 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar deze keer waren er natuurlijk de tieten van mapima, snap wel dat de verleiding dan lastiger te weerstaan is.
Ik staar ook af en toe, 5 seconden ieder uur.quote:Op maandag 26 september 2016 19:25 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wrs zit hij al een uur naar die foto te staren
Ondeugende beer ben je toch ook <3quote:Op maandag 26 september 2016 19:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik staar ook af en toe, 5 seconden ieder uur.
quote:Op maandag 26 september 2016 19:33 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ondeugende beer ben je toch ook <3
Toch mooi 2 uur en 6 minuten volgehouden, dat is 14 minuten langer dan de vorige keer.quote:
Waarom geloof je het niet?quote:Op maandag 26 september 2016 19:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Geloof er nog steeds geen hoer van. M'n hele topic verneukt door fake bullshit
Waarom zou ik wel?quote:
Ik heb die foto uiteraard van haar gekregenquote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom zou ik wel?
Jij plaatste die foto en Mapima is gewoon van FOK! af (haar account is niet eens gebanned).
Ik ben jaloers... Jij hebt een vinger in de pap bij Mapima.quote:Op maandag 26 september 2016 20:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik heb die foto uiteraard van haar gekregen
Denk dat ze bang was om het zelf te posten ivm een ban.quote:Op maandag 26 september 2016 20:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Jij hebt een vinger in de pap bij Mapima.
quote:Op maandag 26 september 2016 20:20 schreef dimmak het volgende:
Het zijn natuurlijk gewoon de tieten van Salazar.
quote:Op maandag 26 september 2016 20:20 schreef dimmak het volgende:
Het zijn natuurlijk gewoon de tieten van Salazar.
Kunnen ook met zijn drieën, mapima kan wel twee pikken tegelijk aanquote:Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Eyyy, je steelt mijn tekst.![]()
![]()
Ik heb reskpet voor je leuke topics.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:41 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Je moet respect hebben voor ieder lichaam X
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |