abonnement Unibet Coolblue
pi_165564642
quote:
12s.gif Op zondag 25 september 2016 22:19 schreef Joezi het volgende:

[..]

Doe maar gewoon weer een schep suiker in je thee hoor
Doe ik ook hoor. Dat idiote gedoe.
pi_165564685
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:15 schreef Nielsch het volgende:
Minste uitzending van het seizoen, item over eten was wel leuk / goed.
Zelfs dat item over eten is gejat: http://koken.blogo.nl/2016/09/19/green-happiness/
Somebody that I used to know
  zondag 25 september 2016 @ 23:26:40 #28
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_165566380
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zelfs dat item over eten is gejat: http://koken.blogo.nl/2016/09/19/green-happiness/
Ach, het gebeurt wel vaker hoor, dat de tv oppikt wat in de "geschreven" media wordt gepubliceerd. Is dat jatten of gewoon meenemen naar een ander medium om een ander publiek te bereiken?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zondag 25 september 2016 @ 23:26:52 #29
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_165566385
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zelfs dat item over eten is gejat: http://koken.blogo.nl/2016/09/19/green-happiness/
Iets is niet gelijk gejat als je niet de eerste bent die het aan de kaak stelt. Lubach ging nog wel iets verder dan Karin.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 25 september 2016 @ 23:49:19 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_165566772
Matige uitzending, maar het kan ook niet elke week helemaal top zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_165566773
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zelfs dat item over eten is gejat: http://koken.blogo.nl/2016/09/19/green-happiness/
Er was een hele stortvloed aan kritiek over die Green Happinessdames. Daar was dit artikel ook zeker niet uniek in. Maar belangrijker nog, kritiek op allerhande dietgoeroes is niet nieuw. In het fragmentje van Pauw dat je zag met Kris Verburg werd die met de grond gelijk gemaakt door ik geloof Midas Dekkers en Maarten 't Hart. Ik kan me nog een moeder met een of ander idioot dieet herinneren die bij DWDD door Hugo Borst werd afgefakkeld voor wat ze haar zoontje aandeed.
Dit soort moderne kwakzalverij is bovendien sowieso een bron van ergernis in de (populair) wetenschappelijke hoek, waar Lubach vrij veel uit put.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165566807
Verder vond ik dat item vrij matig uitgevoerd. Zoals Hello Fresh destijds op de hak werd genomen was stukken leuker.
Het metaforenstukje was eigenlijk nog het leukst, maar erg bijzonder was de aflevering niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165566916
Dat hoofditem hoeft natuurlijk niets iets heel actueels te zijn. Als het maar goed onderzocht is. Daarin kun je dus ook gewoon origineel zijn. Dat was dit niet heel erg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 25 september 2016 @ 23:59:08 #34
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165566925
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef Monolith het volgende:
Verder vond ik dat item vrij matig uitgevoerd. Zoals Hello Fresh destijds op de hak werd genomen was stukken leuker.
Het metaforenstukje was eigenlijk nog het leukst, maar erg bijzonder was de aflevering niet.
Dat Hello Fresh item blijft fucking hilarisch _O- :D
  maandag 26 september 2016 @ 00:35:02 #35
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_165567358
Uitdaging; noem iets op de tv dat béter is dan Zondag met Lubach.

Nee, natuurlijk is er wel eens een minder onderdeel, althans iets wat je minder aanspreekt .... nou en?

Ik bedoel maar, als Lubach het budget (en salaris!) zou hebben dat DWDD heeft - trouwens allang blij dat Lubach het zónder een 'tafelheer of dame' doet en al helemaal zonder een flintertje 'muziek omdat het er in moet' - dan zou er meer kunnen. Maar ondertussen legt Lubach dingen die er wél toe doen op een luchtige doch stevige manier uit en maakt discussies los .... TTIP en zo.

En DWDD komt met het nieuws dat DE BIJBEL het belangrijkste boek is. |:(
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_165567412
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 00:35 schreef BaardaapAd het volgende:
En DWDD komt met het nieuws dat DE BIJBEL het belangrijkste boek is. |:(
Als onderdeel van het Jaar van het Boek, was door Bijzondere Collecties van de UvA, de Koninklijke Bibliotheek, de Leescoalitie, het Letterkundig Museum, Stichting CPNB, Stichting Lezen en Stichting Lezen & Schrijven een verkiezing voor het belangrijkste boek georganiseerd. Daar heeft DWDD vorig seizoen een aantal keer aandacht aan besteed. Dan zou het natuurlijk nogal vreemd zijn als ze vervolgens de uitslag daarvan totaal zouden negeren enkel omdat de winnaar jou niet aanstaat.
pi_165567599
Geweldige afleveiring weer _O_
(she/her)
  maandag 26 september 2016 @ 01:08:45 #38
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_165567605
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 00:40 schreef Kansenjongere het volgende:Dan zou het natuurlijk nogal vreemd zijn als ze vervolgens de uitslag daarvan totaal zouden negeren enkel omdat de winnaar jou niet aanstaat.
Oh, maar dat is niet wat ik er mee bedoelde :) zoals over de huldiging van de Paralympiers al eerder gezegd werd (over dat Rutte er niet bij was) meer een kwestie van slechte planning; in de week van Prinsjesdag (trouwens, we HEBBEN geen prinsjes, dus hoezo niet prinsesjesdag, daar hebben we er drie van) ga je toch geen dingen plannen waar je media aandacht voor wilt?

Als je dan nog met een verrassend iets komt, OKEE, maar in een week waar de aandacht elders ligt moet je toch wel met iets beters komen dan 'de bijbel'.Al was het alleen maar omdat de kans vrij klein is dat er ook maar één persoon nu hijgend naar de boekwinkel is gerend om dát boek te halen .... en dan nog afgezien van het feit dat het om een zeer onaangenaam, slecht geschreven broddelwerk gaat dat vol staat van tegenstrijdigheden, dat niet uitnodigt tot lezen (tenzij je er eerst de genealogieën uit scheurt) en dat feitelijk ook ongeschikt is voor een jonger publiek. Maar dat terzijde :P
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_165569408
quote:
12s.gif Op zondag 25 september 2016 22:19 schreef Joezi het volgende:

[..]

Doe maar gewoon weer een schep suiker in je thee hoor
niet te zuipen ;)
pi_165569828
Matige aflevering. Dieetgedoe is de afgelopen week al tot in den treure besproken in zo'n beetje ieder medium, maar uitvoering was op zich wel leuk. Prinsjesdag-item was wel erg makkelijk. Beetje inspiratieloos.
pi_165570196
zo'n dieet item zat ik echt op te wachten :D _O_

Had het verder nog niet mee gekregen (iets met geen tv hebben :P ), dus was erg leuk om naar te kijken.

Andere items deden me vrij weinig dit keer.
nee, jij dan!
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 10:27:43 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165570276
Toch blijft zo'n ei een beetje de eisprong van de kip :P Maar waarom zou je er dan minder eten?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165570475
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch blijft zo'n ei een beetje de eisprong van de kip :P Maar waarom zou je er dan minder eten?
Ovuleren is niet hetzelfde als menstrueren. ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 10:43:25 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165570486
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ovuleren is niet hetzelfde als menstrueren. ;)
Dat zeg ik toch ook niet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165570499
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet.
Nee, dat zeiden die twee mutsen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 10:46:18 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165570524
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, dat zeiden die twee mutsen.
Klopt :) Maar ik vind dat sowieso altijd een raar argument waarom het dan vies zou zijn... bloedworst is ook prima te eten dus ik denk dat je best een leuk gerecht kunt maken met menstruatie...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 26 september 2016 @ 11:54:26 #47
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_165571725
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Klopt :) Maar ik vind dat sowieso altijd een raar argument waarom het dan vies zou zijn... bloedworst is ook prima te eten dus ik denk dat je best een leuk gerecht kunt maken met menstruatie...
Sommige mensen bakken ook de moederkoek op na de bevalling...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_165572862
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch blijft zo'n ei een beetje de eisprong van de kip :P Maar waarom zou je er dan minder eten?
Ja ik snapte argument van die mutsen :X dames ook niet zo..

Eet geen vlees, dat zijn gewoon de spieren of ingewanden van een dier! Gadverdamme.
Eet geen honing, dat is kots van bijen! IIIEEEWL!

En omdat zij iets als smerig zien, zou het ongezond zijn? :P

Ze lijken een beetje de banden met de natuur te zijn verloren. Alles is maar vies, behalve 'exotischere' dingen als quinoa etc. natuurlijk (omdat dat ze daar (net als ik trouwens) waarschijnlijk geen benul van hebben hoe dat geproduceerd wordt :P) Ik heb het idee dat ze vroeger (naast niet goed opgelet hebben bij biologie :P) ook nooit eens de natuur zijn in getrokken.
nee, jij dan!
pi_165576173
ZML profileert zich toch ook helemaal niet als journalistiek programma, dus ik vind het niet heel vreemd dat ze dingen 'gebruiken' om een satirisch programma te maken waarin wat grappige en wellicht verbazingwekkende zaken ook bij het grote publiek bekend worden gemaakt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_165577063
Gisterenavond later teruggekeken. Leuke uitzending, zoals altijd, maar het verslaggever ter plekke-item is toch vaak een minder onderdeel. Doe mij Salamander Klöpping maar terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')