Ha.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt aan alle kanten voorbij gereden met zo'n ding man.
Ik schakel zeker niet elke keer terug naar z`n 2, maar ik kon niet goed zien wat er verder op gebeurde en wilde er wél graag voorbijquote:Op donderdag 29 september 2016 00:12 schreef Awsom het volgende:
Je twingo blokje blijft ook wel lekker fris als je elke keer terugschakelt naar de 2 bij het inhalen
als je je blokje niet opblaast tenminste
Da's geen toerenbegrenzer, je kleppen gaan zweven dan.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb het een keer getest, en voordat de toerenbegrenzer inkickt rij ik 88 in z`n 2![]()
Ding heeft gewoon een toerenbegrenzer, die kickt in rond de 6500 toeren en dat is bij die 88 kilometer per uur.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's geen toerenbegrenzer, je kleppen gaan zweven dan.
Gewoon netjes warm rijden(10/15 km) oliepijl in de gaten houden dan kan er weinig misgaan.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:12 schreef Awsom het volgende:
Je twingo blokje blijft ook wel lekker fris als je elke keer terugschakelt naar de 2 bij het inhalen
als je je blokje niet opblaast tenminste
Precies, warm rijden doe ik altijd.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon netjes warm rijden(10/15 km) oliepijl in de gaten houden dan kan er weinig misgaan.
Maja een twingo is en blijft gewoon een vrouwen boodschappen autotje brad...quote:Op donderdag 29 september 2016 00:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, warm rijden doe ik altijd.
Ben niet iemand die trapt met een koude motor, heb gezien hoe het dan mis kan gaan
Ja, is ook wel zoquote:Op donderdag 29 september 2016 00:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja een twingo is en blijft gewoon een vrouwen boodschappen autotje brad...
Ga motor rijdenquote:Op donderdag 29 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zoMaar ik heb geen geld om een (veel) grotere auto te kopen, en hij heeft nog APK dus vind het wel prima
Niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
De Zeur Chauffeur is er weer!
Volgens mij ben jij niet de aangewezen persoon om mij te corrigeren op mijn taalfouten.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
www.loi.nl/cursusnederlands
Wat staat hier?
Man, jij geilt op die auto. Als je de sleutel in het contact steekt, spuit je zaad tegen het plafond.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zoMaar ik heb geen geld om een (veel) grotere auto te kopen, en hij heeft nog APK dus vind het wel prima
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |