Oké Herman.quote:Op maandag 26 september 2016 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb op de grasmat gestaan toen ik euforisch werd. Maar ja. Beter dan Bruce Springsteen hebben ze nooit gezien in de Kuip.
Kees van Kooten als de vieze man. Daar lijkt hij op.quote:Op maandag 26 september 2016 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Cocu lijkt op een dakloze kinderlokker.
Zou raarder zijn als hij af en toe Caanen heette.quote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Szura het volgende:
Vroeger zat er iemand bij me op school die Constant Caanen heette.
stop alsjeblieftquote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees ook de Telegraaf. Je bent pas blind als je oordeelt zonder om je heen te kijken. Zoals de bondscoach.
Jaaquote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kees van Kooten als de vieze man. Daar lijkt hij op.
Chickieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kees van Kooten als de vieze man. Daar lijkt hij op.
Verder gaat het wel ? Ik begreep dat je geen Engels kent. Fuck you sucker.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder gaat het wel ? Ik begreep dat je geen Engels kent. Fuck you sucker.
Hou het wel een beetje gezellig jongens.quote:
hello hello pay attention to the managerquote:Op maandag 26 september 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder gaat het wel ? Ik begreep dat je geen Engels kent. Fuck you sucker.
Oh ja.quote:Op maandag 26 september 2016 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een erg lieve hond
Dat komt omdat jij geen klote presteert.quote:Op maandag 26 september 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij komt wel vaker te laat.
Ik denk meteen aan BERT van Leeuwenquote:Op maandag 26 september 2016 20:44 schreef Evertjan het volgende:
Ted van Leeuwen was toch vroeger journalist bij VI??
Ik wist dat jij hem ging maken.quote:Op maandag 26 september 2016 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen klote presteert.
Honden passen daar juist meer bij.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hem ging maken.
Komt die wel bioscoop afspraakjes na?quote:Op maandag 26 september 2016 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een erg lieve hond
Nee want voor een hond moet je nog naar buiten.quote:Op maandag 26 september 2016 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Honden passen daar juist meer bij.
Al zal je verder weinig argumenten hebben en gewoon mij een eenzame autist willen noemen, want zo ben jij.
Walgelijk mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |