René op dat begin zo ongemakkelijkquote:
Ik ook, bij Sjek aan tafel is hij lang niet zo goed. Hij paste beter bij VI.quote:
Muah bij Sjek kan hij meestal meer zijn verhaal doen, bij VI onderbrak Gijp hem de hele tijd omdat hij een grap wilde maken en hysterisch te lachen.quote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook, bij Sjek aan tafel is hij lang niet zo goed. Hij paste beter bij VI.
Waarvan aktequote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Als ze vandaag weer de hele tijd schijtlollig gaan lopen met Hans dan zap ik weg of gooi ik een koekenpan door de tv
Paardenlul!quote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Als ze vandaag weer de hele tijd schijtlollig gaan lopen met Hans dan zap ik weg of gooi ik een koekenpan door de tv
sow koekoekquote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou dan maar niet naar RTL7 zappen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Daar ga je toch niet naar kijkenquote:Op maandag 26 september 2016 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuk toch films van meer dan 10 jaar oud met om de 20min een reclameblok van 6-7min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |