Jaja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
'Bij nader inzien ga ik toch liever niet met jou op date, tot ziens'
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jaja.
Maar die aandacht is ergens ook wel fijn.
Hihi.
Bedankt frassquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het gebruik van het woord kanker toegestaan?
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt frass
Hij is nu mad af
Nou, ja, eigenlijk wel... Ik bedoel, jullie zijn zo closequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou jij wel eens willen weten he mahle
Jammer dat het zo publiekelijk moet frass.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon zo simpel
Mja, kan ik inkomen. Ik heb zelf ook geen zin. Beetje moe ook.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah vandaag crematie gehad dus niet echt zin om onder de mensen te komen
Heb de hele week gewerkt man. Ga denk ik gewoon nog op tijd naar bed vanavondquote:
Als hij moeilijk doet gewoon dreigen met de knokploeg.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt frass
Hij is nu mad af
gewoon lekker thuis blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mja, kan ik inkomen. Ik heb zelf ook geen zin. Beetje moe ook.
Ik stuur jou wel op hem af hij is 2 m en ectoquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hij moeilijk doet gewoon dreigen met de knokploeg.
slaapzequote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo maar eens op bed aan.
Zal volgende keer in een spoiler zetten!!quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer dat het zo publiekelijk moet frass.
Heb jij een dobbelsteen om te beslissen waar je vandaag over gaat praten op FOK!?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:29 schreef Ashqelon het volgende:
Is instromen bij een andere opleiding nu nog een optie?
Is het TARDIS.?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur jou wel op hem af hij is 2 m en ecto
quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij een dobbelsteen om te beslissen waar je vandaag over gaat praten op FOK!?
Travestieten
Opleidingen
Werk
Breaking Bad
The Wire
Willekeurige vragen aan mensen over iets wat ze een week geleden hebben gepost
Latahhhquote:
u wishquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou het een beetje netjes in mijn topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |