Ik stuur je een DM!quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
Ik vind die speakertjes wel leuk en lief.
Voor 60 Euro kom ik ze ophalen.
Tannoy's zijn altijd leuk. Heb er zelf ook 2 bij mn computer staan, Tannoy Revolution Signature DC4'squote:Op vrijdag 23 september 2016 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
Ik vind die speakertjes wel leuk en lief.
Voor 60 Euro kom ik ze ophalen.
Er zijn meerdere modellen van dit type. Welke is het precies? Je hebt namelijk de 2333HD en de 2333SW als ik zo op internet zoek.quote:
Het betreft hier de 2333SW.quote:Op zondag 25 september 2016 09:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Er zijn meerdere modellen van dit type. Welke is het precies? Je hebt namelijk de 2333HD en de 2333SW als ik zo op internet zoek.
Ophalen heeft wel sterk de voorkeur, maar ik denk dat je het vraagt omdat je niet in de buurt van Eindhoven woontquote:Op zondag 25 september 2016 01:27 schreef Faxie het volgende:
Ben je bereid de versterker te verzenden?
Meer dan een uur rijden dusja....quote:Op zondag 25 september 2016 11:13 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ophalen heeft wel sterk de voorkeur, maar ik denk dat je het vraagt omdat je niet in de buurt van Eindhoven woont.
Ik zou uit moeten zoeken hoeveel de verzendkosten zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |