ja mooie monoloog was hetquote:Op zondag 25 september 2016 00:11 schreef laffer het volgende:
Ik ben blij dat we jou daar mee hebben kunnen helpen
En dat maakt een forum zo speciaalquote:Op zondag 25 september 2016 00:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
ja mooie monoloog was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 00:55 schreef laffer het volgende:
[..]
En dat maakt een forum zo speciaal
Thx !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
Gebruiksgemakquote:Op zondag 25 september 2016 02:06 schreef gepromoveerT het volgende:
Welke idioot , (met pc) koopt nu nog een mediaplayer???
Je kan beter een extra HD kopen om de zooi op te slaan.
En de Blue Rays die je koopt kopiėren naar die extra HD.
Je streamt de hele zooi op je lan.
Ikke niet begrijpen
Zo moeilijk doenquote:Op zondag 25 september 2016 02:06 schreef gepromoveerT het volgende:
Ikke niet begrijpen
Er moet nog steeds een apparaat die bestanden van je NAS omtoveren naar beeld. Niet elke tv heeft een goede media speler ingebouwd. Dus wat dan?quote:Op zondag 25 september 2016 02:06 schreef gepromoveerT het volgende:
Ikke niet begrijpen
Ikke nu wel begrijpenquote:Op zondag 25 september 2016 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Er moet nog steeds een apparaat die bestanden van je NAS omtoveren naar beeld. Niet elke tv heeft een goede media speler ingebouwd. Dus wat dan?
Ik ben toevallig ook op zoek naar een mediaspeler en mijn eisenlijstje komt behoorlijk overeen met die van jou. Mijn oog is ook gevallen op de Eminent EM7580. Je hebt 'm nog niet zo lang zie ik, maar zou je kunnen vertellen of het ding bevalt tot nu toe? Hoe vind je de interface? Speelt-ie moeiteloos HD-films af via usb?quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het geworden de Eminent 7580
Binnen een uur alles aan de praat Wi-Fi externe HD
En de dumpert app![]()
1080P gaat goedquote:Op maandag 26 september 2016 11:08 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ik ben toevallig ook op zoek naar een mediaspeler en mijn eisenlijstje komt behoorlijk overeen met die van jou. Mijn oog is ook gevallen op de Eminent EM7580. Je hebt 'm nog niet zo lang zie ik, maar zou je kunnen vertellen of het ding bevalt tot nu toe? Hoe vind je de interface? Speelt-ie moeiteloos HD-films af via usb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |