Zit echt geen kwaad in die jongen, jammer dat hij altijd alles van iedereen aan neemt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:03 schreef Prisha het volgende:
Cemal zit daar de hele tijd met hele goede zin bezig te zijn...staat steeds met een lach de schuimpjes te woord
Ja al die bagger zangers, en Nederlandstalige zanger, kijk naar Frans Bauer, het is allemaal het zelfde slag volk simpel als watquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wist ik niet. Maar toen werd het dus drukker, rond 18:45 uur kwam Chris.
dat staat daar ergens vooruit gerekend op een spiekbriefjequote:Op vrijdag 23 september 2016 20:12 schreef WSA het volgende:
[..]
Zit echt geen kwaad in die jongen, jammer dat hij altijd alles van iedereen aan neemt.
Rekenen gaat hem in ieder geval beter af dan Romy, 18 euro = 12 muntjes van 1.50 en dat in één keer goed.
elk lied moet ook verneukt worden héquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:11 schreef StruisVogelt het volgende:
Chris de Roo wil alle handen omhoog
you never walk allone
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik vind het ook sneuquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:13 schreef Prisha het volgende:
nou...denk dat Rianne zich de afgelopen dagen wel erg walking alone voelde![]()
(jaja ze doet het zelf ik weet het...maar toch)
quote:
knul werkt weer hard vandaagquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:12 schreef WSA het volgende:
[..]
Zit echt geen kwaad in die jongen, jammer dat hij altijd alles van iedereen aan neemt.
Rekenen gaat hem in ieder geval beter af dan Romy, 18 euro = 12 muntjes van 1.50 en dat in één keer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |