Jullie hadden een goede vleugelspeler moeten halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV had ook wel een 2e spits mogen halen.
Toen ik nog wel eens op een druilerige maandagavond naar Jong Feyenoord ging kijken deed die Bergkamp wel eens mee (gemengd team met Excelsior). Het verbaast mij meer dat hij nog steeds bij een BVO speelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta mag wel eens op zoek gaan naar een spits. El Azzouzi is zo weerzinwekkend en is toch gehuurd en Roland fucking Bergkamp gaat je ook niet verder helpen.
Dat ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hadden een goede vleugelspeler moeten halen.
Dan kan hij voor PSV nog van waarde zijn dus, dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook.
Ben ook bang dat Bergwijn een Depay2 gaat worden.
Rustaaahg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Gutanoth het volgende:
Kunnen ze GODVERDOMME nou eens niet hun fucking best gaan doen!?
Hij had een leuke periode bij FC Emmen en is de vorige zomer binnengehaald bij Sparta. Maar 9 wedstrijden, wel drie goals.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens op een druilerige maandagavond naar Jong Feyenoord ging kijken deed die Bergkamp wel eens mee (gemengd team met Excelsior). Het verbaast mij meer dat hij nog steeds bij een BVO speelt.
Prima. Die 30+ miljoen kunnen we dan mooi gebruiken om 6 nieuwe spelers op te pikken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook.
Ben ook bang dat Bergwijn een Depay2 gaat worden.
Oh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een subforum Young gekomen waar Fylax mod is.
Fylaxquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een subforum Young gekomen waar Fylax mod is.
Ja, zo bedoelde ik het niet he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima. Die 30+ miljoen kunnen we dan mooi gebruiken om 6 nieuwe spelers op te pikken.
Raarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben een paar spelers rust gegeven zoals BREUER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |