Vind het wel meevallen. Voor zover ik het kan beoordelen, enkel die niet-pingel van daarnet als foutquote:
Moet idd wel, maar ik blijf erbij. Vasthouden, dus pingel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is nog videoref, dus als die ook niks zegt zal het wel helemaal geen penalty zijn
En dat met een video scheids. Raar dat het geen penalty was. In de herhaling zag je duidelijk dat Kramer werd vastgehoudenquote:
Maar dit wordt gespeeld in de Kuipquote:Op donderdag 22 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is nog videoref, dus als die ook niks zegt zal het wel helemaal geen penalty zijn
Zullen wel met het kutsmoesje "niet erg genoeg" komen. Hoor je hier ook altijd over duwen en trekken bij corners.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
En dat met een video scheids. Raar dat het geen penalty was. In de herhaling zag je duidelijk dat Kramer werd vastgehouden
Pleur op johquote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit wordt gespeeld in de Kuip
Daar hoeft geen enkele tegenstander in strafschopgebied te zijn dan nog schreeuwen ze om een penaltyquote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit wordt gespeeld in de Kuip
Alleen als ze voor ajax of psv zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar hoeft geen enkele tegenstander in strafschopgebied te zijn dan nog schreeuwen ze om een penalty
Alsof je alleen maar een strafschop kunt krijgen voor iets in de 16 meterquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar hoeft geen enkele tegenstander in strafschopgebied te zijn dan nog schreeuwen ze om een penalty
Dat zou jij moeten weten.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boere en Lazic komen toch uit de Ajax-jeugd?
Ja zoiets...maar wat een onzin. Kramer wil voor zijn man komen, wordt vastgehouden, dus penalty.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen wel met het kutsmoesje "niet erg genoeg" komen. Hoor je hier ook altijd over duwen en trekken bij corners.
moet toch wel denk ik zoquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 22 september 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hoort sowieso met je poten van je tegenstander af te blijven in de 16.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:56 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja zoiets...maar wat een onzin. Kramer wil voor zijn man komen, wordt vastgehouden, dus penalty.
ik ben dan ook geen topuser opper.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen topuser waardige post dit.
Vond ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen topuser opper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |