Mensen veranderen wel eensquote:Op donderdag 22 september 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens naar de username
Verlengingen zijn al jaren pure aids. Niets meer dan consolideren tot de penaltyreeks.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
Als er een verlenging komt, wordt dat pure aids
8/10quote:Op donderdag 22 september 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse mag van mij die beker wel winnen.
Dat zou klantenbinding kunnen zijn, maar ook gigantische aidsquote:Op donderdag 22 september 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verlengingen zijn al jaren pure aids. Niets meer dan consolideren tot de penaltyreeks.
Ik wil de golden goal terug, maar dan niet met max 30 minuten maar met voetballen tot je erbij neervalt. Dat is klantenbinding.
Survival of the fittestquote:Op donderdag 22 september 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou klantenbinding kunnen zijn, maar ook gigantische aids
Gewoon het Louis van Gaal idee, om de paar minuten een speler eraf halen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verlengingen zijn al jaren pure aids. Niets meer dan consolideren tot de penaltyreeks.
Ik wil de golden goal terug, maar dan niet met max 30 minuten maar met voetballen tot je erbij neervalt. Dat is klantenbinding.
Dit zou ik oprecht een steengoed idee vinden.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het Louis van Gaal idee, om de paar minuten een speler eraf halen.
Twee tegen twee op een groot veld genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |